HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Royal with cheese and Le Big Mac

2008.07.19. 21:33 Balezzz

Drága Béláim az Úrban!

Tudom, tudom, ritkán szólok mostanában hozzátok, és most is rövidebb leszek a szokásosnál, mert eléggé széjjel vagyok égve. Nem, lelki baj nincsen semmi, örülök, hogy már mindjárt vége, és 6 nap múlva jön tezsvérbáttyám, szóval faszaság van, ellenben nagyon ki vagyok merülve. Ugye, párizsi hétvégénken mindent csináltunk, de aludni nagyon nem volt idő, aztán ezen a héten pedig nekiálltam a francia diplomámnak, és napi 10 óra meló után még mókuslanden este 11-ig ütöttem a bilenyűket, és gyártottam az oldalakat, hogy amíg it vagyok, elkészüljön ez a szájbatolt dolgozat, emrt otthon pont nem ezzel szeretnék foglalkozni, inkább veletek lenni, meg zülleni nagyokat, leginkább!

Szóval, mivel most is fáradt vagyok, a párizsi részletes útibeszámolótól eltekintenék, mert az úgyis csak annak vicces, aki ott volt. És nekünk nagyon vicces volt, eszméletlenül gecijó! De azért a teljesség igénye nélkül szemezgetek belőle.

Szóval sikerült találkoznunk péntek este a párizsi vonatmegállomáson, volt nagy örülés egymásnak, a meglepetésnek különösen örültem, csipkedtem Rékuskát, hogy az e igaz-e hogy ő itten van, és nem álmodom. De ott volt igaziból! Láttunk sok mindent, mocskot és ragyogást egyaránt: Fény gyermekéék már előre figyelmeztettek, hogy a hostelünk fekvése nem éppen a békés családi házas kerületben helyezkedik el, ippeg ellenkezőleg: a Saint-Denis-i hírhedt autógyújtogatós Inferno tornácán. A portás bácsi is figyelmeztetett, hogy ha nem vagyunk kung-fu bajnokok vagy nincs egy Browning a kezünkben, akkor jó ötlet este 11 előtt visszatérni a szállásra, mert könnyen bajunk ehet, és ez véresen komoly. Szal egy-két gyors sör lehúzűsa után visszatéptünk a szállásra a szomszédos metálkocsmából, idően, és így nem is volt baj. A száálás is übergáz volt, nekünk Rékával volt házi szobabogarunk is, és az ajtónkon valami előző vendég baltával kopogtatott: kintről széjjel volt baszkova, sok baltacsapással, és középen el is volt repedve, nem lehetett rendesen bezárni. Amikor éjfél fele szíttam a jóéjtpuszi szofimat az erkélyen, akkor már láttam, hogy izomnégerek lepik el az utcát, kibaszott nagy kutyaláncokat lóbálva a kezükben. Biztos Lassie megint elveszett, és azt keresték:-)

Mánsap intenzív turista napot tartottunk, az összes kötelező látványosságot megtekintettük, a nap egyik fénypontja az volt, amikor a Ponyvaregény című kedvenc filmünk egyik leghíresebb dialógusának (Travolta-Samuel L: Jackson a kocsiban) értelmét keresve bementünk a párizsi Mekibe, és ittunk egy sört. 2 sajtburgit és 2 sört kérek...ezt a mekiben nagyon jó kimondani, Magyarországon is be kell ezt vezetni tüstént! Talán többen járnék oda akkor.

Most pedig szenzoráljátok be, amiről vakerok, ha valaki nem látta volna e remekművet:

Aztán láttunk még sok szépet, és közben repkedtek az aljábnál aljább szóviccek, szemléltetésképpen egy: állunk a Pantheon előtt, a francia nemzet nagyjai ott benn nyugszanak, B olvassa a táblán a neveket, aztán elindulunk tovább, kérdezem B-t, hogy ki volt még ott? Mire ő: Hát...volt R. :-)))))

Szóval ilyenek. pfüü...a helyzet hozta az összeset, és szaráá röhögtük magunkat rajtuk.

Szombat este a hétvége fénypontjaként a Szajna parton leültünk, és Fény gyermekével beboroztunk rendesen, a lányok szolídra vették a figurát. Nagyon hangulatos volt, mert a túlparton egy unatkozó biztonsági őr, aki két bódét örzött, unalmában szaxofonozott, és nem is rosszul....és mi meg figyeltük a vizet, az elhaladó hajókat, jót beszélgettünk így négyesben, nagy igazságokat állapítottunk meg az életről, többek között hogy mi az élet értelme?

- Hát szopatni.

És ilyenek...de ekkora már be voltunk rúgva, hazafele nagy mókáztunk a metrón, jó volt. Vasárnap a kultúra jegyében telt, a lányok előre mentek a Luvréba, mi meg Fény Gyermekével vettünk nekik finom reggelit, és ennek örömére ittunk reggelire éhgyomorra egy sört, ami nagyon tápláló reggeli eledel, jól éreztük magunkat tőle.

Egész kora délutánig Luvréban voltunk, ahol Réka megtanítot minket, hogy hogyan kell kulturáltan tárlatot nézni stb:-) A Mona Lisa meg egy nagy szar, annyi sok ember van előtte, mint az állat, de erről Sanyi írt már komment.

Aztán kajci, és ismét ivászat a Szajna parton, majd haza, minimál alvás, búcsuzkodás, és ők el. Én is, de még egy picit szoptam előtte a metróval, leksétem a TGVmet, megbüntettek, de tökmindegy, lepereg, az a lényeg, hogy egy geci jó hétvége volt, köszönöm nektek!

A hétköznapokról már írtam az elején, meló, diplomaírás, kibaszott mókuskerék.

Ezt realizáltam is, és gondoltam csütörtökön tartok egy pihenőt. Meghívtam a kollegámat, Budocot, aki januártól lesz a fő exportigazgató, tehát nekem a főnököm, a haciendámra , és ott leültünk este 7kor a folyóparta 26 üveg sörrel, és hajnali 3kor elfogyott minden. Nem árulok el nagy titkot, ha bevallom, elég furán voltunk:-) de egy kurva jót beszélgettünk. Nálam aludt, reggel persze elaludtunk, tök részegen estünk be a melóhelyre, és egész npa nem csináltunk semmit, csak elbújtunk egy külön irodában, és magyart tanítotam neki. Megtanítottam az alap kérdéseket: pl. Adj egy tollat stb...és hozzátettem, hogy ha a mondataid végére odateszed azt hogy bazd meg, akkor azal jelzed, hogy ez egy udvarias kérés. Erre ő nagy büszkén odamegy a titkárnőnkhöz, hogy ő most megmutatja a magyar tudását, és mondja neki magyarul: Bonjour, Céline! Adj egy tollat, bazdmeg!

áááááá, én ekkor sírosra szétröhögtem magam, tudom, olcsó játék hülygyerekeknek, de nekem nagyon tetszett.

Tegnap este meg Ninával, Emocival meg Nina egyik másik pszichológus barátnőjével italoztunk, de csak finoman, senki nem nyomott be, ellenben nagyon tartalmasat dumáltunk kriminálpszichológiáról, cigánybűnözésről stb. Faszántos volt.

Ma pihenek, holnap újra diplomaírás lesz a projekt, aztán már nagyon számolom vissza a napokat, drága bátyám most pénteken, 25-én érkezik! Már kurvára várom már, e!

csácsumicsöcs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr566327977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása