HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

out of da game...at least, for a while

2008.07.28. 14:34 Balezzz

E!

Hat kaptam egy ujabb pofont, csak azért hogy jo szajizzel tavozzak Franciaorszagbol.

Ugye, kb egy honapja a nagyfonok behivott magahoz az irodaba, aszonta hogy szeretné ha én lennék a magyarorszagi sales manager, én orommel elfogadtam, és ugy allapodtunk meg, hogy a részleteket majd késobb. Ez a késobbre halaszott megbeszélés mult hét péntek volt, este 6 korul behivott az irodaba, leultetett, és elmondta megint hogy engem udvarias, kitarto, pontos stb fiunak ismert meg, aki lelkiismeretesen végzi a munkajat, meg van velem elégedve blabla...de mivel a kozép europai piacon nagyon gyengék az eladasaink (nem csoda, 10%-al dragabbak vagyunk a legdragabb konkurrensunknél is) sajnos mégsem tud engem alkalmazni...sot valoszinuleg letesz a magyarorszagi terjeszkedés tervérol, és novembertol bezarja a pesti irodat, Rénaldnak meg ugye addig van szerzodése..utanan neki is szevasz, valoszinuleg.

Szoval mocskosul at lettem kurva a palankon, Bélaim! Nem esett jol, mit ne mondjak. Probalkoztam én mindennel, ajanlottam hogy akkor csak részmunkaidos leszek, de nem, arra sincs keret/szukség a BigBoss szerint. Igy max tolmacs lehetek, hetente egyszer, de hat ez igazabol kicsit tavol all attol a perspektivatol, amit vazoltak elém.

Nem is lenne ezzel semmi baj, ha egy honapja nem igéri meg teljesen egyértelmuen, hogy engem alkalmazni fog. Igy viszont nem tartom fair-nek a dolgot. Kurvara nem.

Nagyon beleéltem magam (ez az egyik legnagyobb jellemhibam, mindenbe beleélem magam, és csattanok, basszameg, de nem tudok vele mit csinalni), édesanyamat raallitottam a pesti albérlet keresése, Lacaval és Bazsival az adozasi jogszabalyokat beszéltuk at egy egész délelotton keresztul, elkezdtem tervezni a pesti életemet, hogy majd milyen geci jo lesz, tudok talalkozni mindenkivel, a tesom mellé koltozok a IX ker-be, lesz pénzem stb......

No és erre meg a fonok megmasitja a szavat.

Mar majdnem letargiaba estem, de nem is én lennék, ha nem lenne egy B tervem :-) Angersba menet a kocsiba kitalaltam, hogy mik lesznek a kovetkezo lépéseim, mert hogy nem allunk meg, ha mar egyszer lenduletesen elindultunk, there ain't no turning back!

Augusztus pihenés, fesztivalok, baratok, tanulas a szajbavert veszprémi vizsgakra, szeptemberben Szeszprémben intézem az ugyeimet, nekiallok franciat tanulni keményen, meg gondolom parszor széjjelcsapom magam az ottani pajtasokkal, hisz az elmult egy évben nem sok zenés-tanczos mulaccsagban volt részem sajnos :-(

Aztan, ha minden jol megy, Oktobertol a kezemben lesz a francia kulker diplomam, van egy angol felsom, kb kozépfokon beszélek franciaul, van mogottem 5 honap nemzetkozi munkagyakorlat az export és az értékesités teruletén, ugy gondolom van esélyem talan a munkaeropiacon.

Oktobertol beadom elsonek a konkurrenseinkhez, aztan még egy csomo helyre ami érdekel, illetve megprobalom megmozgatni a kapcsolataimat, merugye kis hazankban az uram-batyam halo segitségével lehet a legjobban érvényesulni, leginkabb. Aztan majd meglatjuk mi jon ossze. Illuzioim nincsenek, igyekszem elkerulni, hogy barmibie is beleéljem magam ezek utan.

Szoval ez a B-terv. Az az igazsag, hogy mar nincs sok kedvem egyetemista lenni még egy évet, eléggé intenziven éltem meg az elso harom évemet az egyetemen (non stop bulik, vedelés), mar kicsit kiégtem belole, vagy nem vagom, de mar jobban bejon ez a dolgozoi jomunkasember életforma, pénz, paripa, szabad hétvégék, kirandulasok.

Péntek este megjott tezsvérbattyam is, és neki koszonheto, hogy nem estem komoly letargiaba a csalodottsagom okan, faszan atbeszéltuk, hogy le kell szarni oket, bekaphassak az osszes faszomat, van ezen a cégen kivul is élet, nem is akarmilyen, és még nem vagyok lekésve semmirol, basszus, még 23 sem vagyok. Nem lehetek mindig szerencsés, na!

Bazsival nagyon jo kis hétvégét csinaltunk magunknak, intenziven kirandulunk, 2 nap alatt 1000 kilométert csapattunk a Peugeottal, szombaton végiglattogattunk vagy 10 Loire volgyi kastélyt, voltak kozuluk lélegzetelallittoan szépek is, majd aki kivancsi, annak otthon megmutasztom a képeket. Vasarnap délelott megnéztunk egy ujabb Chateau-t, Brissac-ot, aminek az érdekessége, hogy a tulajdonos benn lakik a csaladjaval: egy francia grof, aki egy Széchenyi lanyt vett el feleségul, és egy szem fiuk szuletett, a kis Laszlo, aki a faterja halala utan a hires francia kastély ura lesz! Mondom, hogy a magyarok lassan visszafoglaljak a vilagot! :-)

Délutan meg felcsapattunk Breatgne és Normandia hatarara, ki a nagy vizhez, és megsasoltuk Mont St. Michelt, ami a vilagorokség része, amugy egy tenger altal korbevett gyonyoru apatsag. Csak ippeg apaly volt, az ocean vissazahuzodott, igy le tudtunk caplatni a varfal labahoz, amerre csak nézunk, végtelen ocean, a hatunk mogott ott magasodik egy 1000 éves kolostor.....igy hat toltunk egy sor-cigi kombot, mert ennél hangulatosabb helyen még nem szisszent fel a kezunkben a dobozos sor, ugy hiszem.

Kozben megy a rohogés és a mokaviccek ezerrel, nagyon jol érezzuk magunkat, esténként meg mindig kortyingatunk valamit, csak hogy jol menjen az alvas :-) Nagyon orulok, hogy eljott a tesom, igy mar siman eltelik ez az egy hét, sot, nem is akarhogyan, bejarjuk az egész kornyéket, sokat kalandozunk. Ma megint kastélyozunk, holnap este meg kikocsikazunk az oceanig, furdunk egyet, munka utan, és megnézzuk a naplementét, meg persze kotelezo kellékként iszunk sort. Hideget, jot.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr686327973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Fény Gyermeke 2008.07.29. 10:48:11

well-well-well...never trust a french son of a bitch! Hogy szüsszelnének toá!!! igazából ez teljesen várható, hogy az ember beleéli magát egy ilyen melóba, egy ilyen ígéret után. No de tényleg ne csüggeggyé. Én biztos vagyok benne, hogy fogol melót találni. a tolmácskodást, meg büszkeségből se fogadnám el (unless I need the money!) Kitartás! Igazából szerintem nem az utolsó pofont kaptad meg, de ne nekem legyen igazam! Várlak haza: Barátod

tulaj 2008.07.29. 11:19:34

En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem, hogy kurvara szukségem lesz a pénzre, havi allando kereset hianyaban, és jol fizet, egy nap 10 ropi, szoval amig nem talalok mast, addig eljarok oda. A buszkeségtol meg nem lehet jollakni, és sort inni, sajnos. Vasarnap talalkozunk: a baratod
süti beállítások módosítása