HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Kultúr-percek

2007.10.05. 16:57 Balezzz

Ezt a költeményt ma munkajog órán hoztam össze 10 perc alatt. Abszolút együgyű lett, de gondolom megosztom veletek. Annak apropójából készült, hogy elhagytam a vadiúj bankkártyám PIN kódját tartalmazó levelet. Én még eddig sosem hagytam el semmilyen fontos dolgot(kopp-kopp)...ebből is látszik, milyen összeszedetlen vagyok mostanság.

 

No, egyétek és vegyétek: 

 

Óda a PIN-kódhoz

 

Ó, te drága, leveledbe bezárkózva

A boríték belső magányában vártál rám.

Téged kibontás után látva

Ott lapult az a tudni vágyott szám!

A Fosch-on* ballagva elővettelek

Bízom benne, hogy örökre megjegyeztelek

 

Mert ha nem, fizetésképtelen leszek

TGV-re én fel nem ülhetek

Repülővel sem repkedhetek

Financiálisan csődbe megyek!

 

Ugyanis elhagytalak, nem tudni, hol

Emlékezőképességem kikapcsol

Remélem, a szám a retinámba égett

Ha mégsem, 20 euróért mégegyet kérek!

 

2007.10.05.

 

* Boulevard Fosch (ejtsd: Fos, francia tábornok, élt 1814-1869), az ucca, ahol a bankos ojjektum található.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr286328349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancás 2007.10.09. 14:56:08

hat bazze,ez nagy lett,hat igy nem csodalkozom hogy elfelejtetted...hehhe elvitte a szél vagy mi?fosszagu franciak

Blogtulqj 2007.10.10. 18:08:39

Szevaaa Dancas! Koszonom szepen, draga tanult kollegamtol az elismerest! Orulok, hogy megkerultel! es hogy feladtad eddigi passziv olvasoi letformadat, es batran az aktiv kommentelok koze leptel!!! Irj mailt, ha lesz rendes netem, en is irok!
süti beállítások módosítása