HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

a 7 történései, mint ojjan

2007.11.16. 23:08 Balezzz

Sziaszevasztok!

na, úgy néz ki, hogy ez az első alkalom, mikor szalonspiccesen írok blogt, mivel nincs jobb dolgom, meg amúgy is kötelességemnek érzem tájékoztatni a kedves olvasóközönségemet, hogy what a fuck is up there..........

Naszóvalhogy: asszem lemaradtam a bloírással, amire a következő a magyarázat: hétfőn egész nap írtam azt a kibaszott beadandómat Veszprémiába, aminek a címe: A szociális gazdasági modell bemutatása, műkődése, valmint a "francia modell"bemutatása....amitől abszolút értelemben hányok, és számomra teljes mértékben érdektelen.. Bocs a gépelési hibákért, enyhén ittas vagyok.

Ezzel telt el akompéett hétfőm, és még nem végeztem, hiszen G.Suzanna, a drága, 15 oldalt kért. No, én még nem ott tartok, pedig nekem google a legjobb barátom...lelkesen CTRL-C-zek és V-zek:-D

Kedd: délutánig órák, majd mocsok szétesve fáradtan haza, cigi a széken, Tankcsapda üvölt, kopogás, Jocó:iszunk-e valamit? No, mondom, hogyarossbbe ne innánk már, mikor ijjen szájbahúzott hosszú napom volt....el bolt, les sörök ott a zacskóba bele, nekiállunk fogyasztani, betoppanik Cédric, a francia haver, hghy inna ő is. No, mondjuk, ne fogd vissza magad cimbi......jöttek, mentek a cigik, sörök, majd Jocó lepihent,mert megfáradt, mi meg Cédriccel nekiiramodtunk bele az éccakának St. Angersban, mertohgy ott volt a bugi a lábunkban, a töltet az agyunkban, a pénz meg a zsebünkben...de egy nyomorult diszkó kulbbot nrm talátunk.....kezdtük az erasmusos kocsmánál..éjfélre odaértünk, 0:05re az összes erasmusos lófaszjóska hazatolta a bicikijlét, mondván, hogy késő van, holnap egyetem:-( Lófaszt, mi még maradunk, egyen meg titeket a rézfaszú bagoly , mi maradunk.
Ittunk, nagyon sokat, nagyon drágáért 4.5 euró a legolcsóbb korsó sör) majd továbbálltunk egy másik kocsmába, ami ír volt, baszkikám. Ott is fazsát beszélgettünk francia cimbimmel, sokmindenről, majd sajnos beleakadtunk régi gimis osztráktársaiba, akiknek naon örült, és bemutatott nekik. Én próbálkoztam kontaktusot teremteni, de erősen leszartak, miuátn meghalottak beszélni, ezért egyedül leültem a bárpulthoz inni. ittam jól, eccerre csak észrevettem, hogy egy magyar zászló lóg a pult felett, szép címerrel a közepén. Rákérdeztem a pultostól, hogy mija fene? erre ő, hogy itten magyar ember megkérte, hogy hadd rakja ki, és kirakta, örö bódottá. Ebbe bámultam bele a sörhabon keresztül kituggya meddig, gonodtam szép honra, drága magyar földre, mikoris úgy gondoltam, hogy elpályázok hazának neki. Merthogy ennyi volt az este nekem, senki nem akar velem dumálni.
Oszt nekiiramodtam hazának , kihasználva az út nyújtotta szélességi dimenziót, merugye a járda erősen keskenynek bizonyult, leginkább, ugye. Baktattam az úton, mikoris elébem került egy kibaszott nagy szökőkút a város egyik terén, ( a gare-nál, aki már vót anzséban, az tudhassa- )amin úgy gondoltam, hogy mekkora jó lenne általcsapatni, merthogy úgy rövidebb azút hazának:-D
Már titkon vártam rá, hogy itten mikó akadok össze rendőrökkel, merthohy már ottohn megszoktam, hogy nem tolerálják a magatartásom, és erre itt is felháborodtak. (fasztuggya, most mér ir mindent dőltbe, de nem érdekel.) Szal ippeg átcsapatok a szőkőkúton gyalogszerrel, mikoris balra nézve látom, h 2 rendőr űll tőlem 200 méterrel arébb, és engem látva odafigyel, majd veszettül beszáll az autóba , és indul felém, gondolom meginterjúvolni, hogy micsinál ez a részeg barom, átdszall a szőkőkúton, e!
De én erre befigyel, és elpucútam erősen előük sikátorokba, hogy nem tudtak uténam jönni renődautval, tehát megúsztam az estét, és az éccakát az ágymaban töltöttem egyedül, nem pedig rosszarcú buzikkal a fogdán-)))
Szerda: nappal egyetem, este 11ig számvitel házit csináltunk, majd angolul és franciául CV-t gyártottam hajnali 1ig, mertohgy csütörtökön állásbörze volt Angersban. Csüt.délután el is látogattam nevezett helyre, ahol elsőnek azzal kezdtem, ami érdekel: bankos, autós, biznices, exoprt-importos cégeknél, aholis kiderült, hogy udvarisana az arcomba mondták, hogy nincs szükésg idegenekre, franciákra gondoltak.Mondom, oké, kösz a semmit, ...
A végére már minden cégnél próbálkoztam, nekiültem intejúra, a kozmetikumostól kezde a nőitáska gyártóig, hát egy se gondollt külföldi munavállalóra. Akkó meg a villám csapja szét őket, rajtunk nem múlott smeei. Egész ügyesek voltunk, csak franciául bezséltünk és egész folyékonyan. Ez már megy, bemutatkozni, azt már szépen tudok.
Összességében nem volt egy rossz élmény, mert hiába lófasz lehetődégem nem volt gyakhelyhet találni, legalább visszakérdezés nékül megértettte mind, amit mondtam nekik.
Ez volt a csüt, pénteken mocsokmód álmosság, kialvatlanság már így a hétvégére, mertohgymindeközben egy export-import biznisz tanulmányon dolgzom,ami az egyetemre kell, és pl ippeg a Magyar Állattenyészztők Szövetségének elnökével levelezek, hála nagybáttyámnak, aki összehozott vele.
A mai nap: déig egyetem, utána project megbezsélés a franica csop.társammal, majd kis alvás, és feszültség levezetés gyanánt 1 pár pofa sör elfogyastása a szobámban Jocóval mikozben LGT-t Deák Billt, Bikint és Leningrad Cowbosyt hallgattunk........és eddig ennyi történt, Béláim az Úrban, nem valószínű, hogy eddgi végigolvastátok kapkodó, és összeszedetlen kis szösszeneteimet, de igazából eléggé be vagyok rúgva, és amit most láttok, már egy harmadszorra hejjesírásügyileg végigellenőrzött változat:-)
Muhaha!
na cső
mindenkitől bocs, akinek nem írtam imélt, nem tudom, mennyir jött le, de konkértan 1 szabad percem nem volt a héten, ahétvégn pótlom! csoki!
Bé.


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr896328321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fool 2007.11.17. 16:05:23

Bálintka nem tudod megpróbálni vmi multicégél a gyakot,ahol még örülnének is, hogy Te tudsz angolul?Tesco vagy hasonló?

blogtulaj 2007.11.17. 20:02:03

Jaja, ez lesz a végső megoldás. Itt is van 1-2 nagyobb angolszász érdekeltségű multi, náluk bepróbálkozok, ha minden kötél szakad. De elsősorban francia kéne,mer ahol angol a munkanyelv, ott én a büdös életben nem fogok megtanulni franciául.....és kéne nagyon az a felsőfokú belőle...nézd meg az e-mailjeidet, lőttem neked egy újabb malact:-)minden eddiginél giccsesebbet:-D

Fool 2007.11.18. 09:42:21

Hát ez a szobrocska én vagyok buli előtt:)csodaszép!
süti beállítások módosítása