HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

mégaztmongyákrészegesvagyok

2007.11.28. 20:43 Balezzz

Heló

 

Jelentem, a tegnapi nap úgy nézett ki, hogy csak egy z.h volt a kettő helyett. A reggeli fordítás órára a tanár nem hozta be a dolgozatot, elfelejtette, eszem a kis szivét, így nem csináltunk semmit. A délutáni számtech meg nagyon jól sikerült.

6 feladat volt, Excelben, abból 5öt tudtunk Judittal, simán lehetett súgni egymásank magyarul, úgysem értette a tanár, hogy miről beszélünk.
A utolsó feladatot viszont egyikünk sem tudta...így hát mit csinál a magyar ember? Feltalálja magát. A teremben az összes gép hálózatba volt kötve, titokban rámentünk a tanár gépére, onnan lelestük a feladat jó megoldását, bemásoltuk a mi dokumentumunkba, majd beadtuk, és elmentünk. Nagyon jó lett! Csak a folyosóig ki kellett bírni, hogy ne röhögjünk:-) 

 

A többi lófaszjóska meg vadul beszopkodta, mert amíg én már az ötödik Gazolint gyújtottam kinn az udvaron, ők csak akkor másztak ki a teremből, hogy Baliiint, ez de nehéz volt. Én csak csendesen mosolyogtam, jaja, aki olyan balfasz,hogy nem nyúlja le a tanár megoldását, az izzon a kereszten, ti csináljátok magatoknak a bajságot, baszkikám.

Tennap este hajnali fél 1ig, meg ma 7től délig is vadul tanultam, ráküldtem még 1 kis erőfeszítést a hétvégi tanulásra, majd elmentem, megírtam a számvitel vizsgát. Nem mondom, hogy jól sikerült, mert számomra igen megfoghatatlan dolog ez a számvitel nevú játék franciául......az első feladat úgy elbasztam,ahogy kell, picit félremnetem, úgy érzem, a másik talán jobban sikerült. Kellett írni pénzügyi elemzést is a tételek bekönyvelése mellé, no, azzal bajban voltam, csak annyit irtam, amit a minap megtanultam: tudom,hogy kell mondani, azt hogy kirúgni alkalmaozottat, ezért ezt javasoltam a cég pénzügyi egyensúlyának elérésének az érdekében az egyetlen megoldásként. Igazából gyenge válasz, de egyebet nem tudok mondani.....(salacci)

 

Szal kb 50%, de bízom a jóindulatban, meg ha nem, hát pont nem érdekel, lesz még pótvizsga is, miazhogy! Eléggé össze voltam zuhanva lelkileg ismét, 1 picinkét, de a szeretteim jól rendbetettek, így most a valószínüleg nem túl eredményes vizsga után is boldog vagyok! Pl észreveszem a kicsi szép dolgokat is....rájöttem, hogy szép izléses arácsonyi díszben van a város, sétáltam a Fos sugárúton, cigi a számban, kezemben a sör, és azért itt is néha szép az élet, hogy a villámba ne! Csak észre kell vennem. Ezért vettem még sok söröt,meg Jocó is, mert ma este jól beszuszmákolunk, mert nekem már nincs agyam a 3 órás vizsga után, meg amúgy is, sört inni jó, nem? Drága pajtásaim.......... 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr836328315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikki 2007.12.01. 23:47:55

Mikor jössz haza?

blogtulaj 2007.12.02. 17:25:40

Dec16-án landolok reggel Pestiában, de már 18-án reggel indulok Veszprémiába, mert vizsgáznom kell otthon is, hogy rohadna meg az összes egyetem!
süti beállítások módosítása