HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Végre otthon!

2007.12.17. 18:28 Balezzz

SZiasztok!

Nu, hát szépen felértünk Párizsba, onnan elmetróztunk Porte Maillotra, előtte kiszálltunk megnézni a Champ-Elysée-t...no, ez a metró megálló nem túl jó helyen volt, mert onnan konkrétan semmit sem látni, ez a sugárút végén lehet...távolról 1 picit láttuk a diadalívet, de mást semmit...a sugárutat szegélyező szép fák is már lehullatták a lombjukat, nem volt túl izgi.

Onnan irány a transzfer, a néger buszsofőr kicsit eltévedt (lehet hogy új fiú volt) de odaértünk Beauvais-ra. Fel a repcsire, szokásosan kivettek a sorból, ismét nem találtak nálam drogot, elnézést kértek, felmehettem a repülőre. Bréma 1 óra alat megvolt, gyönyörű tiszta volt az idő, szépen lehetett látni az összes várost alattunk a sötétben..még sose nem láttam ilyet, gyönyörű volt.

Brémai reptér jó nagy, gyönyörű terminálok...kényelmes padok:-)

Nem sokan voltak, megnéztünk 1 filmet, majd leheveredtünk aludni...Judit hamar elaludt, én egy ideig hallgattam a német rádiók disco shitjét, majd bealudtam, és dobermann szuszogásra ébredtem. Az éjjeli szekurity kutyája éppen engem szaglászott...aranyos volt, nem volt agresszív.

Aztán így 1 óra alvás után már nem jött álom a szememre, elkezdtem járkálni a reptéren, körbenéztem, kipróbáltam a mozgólépcsőket, ki volt állítva 1 szép Lexus, azt sasoltam, 3tól kinyitották az ajtókat, kinn cigizgettem, csak gecire fáztam közben.

Aztán 5fele becsekkoltunk, megint ellenőrzés....persze megint kivettek, nem is lepődtem meg, csak most a német határőr azt mondta, hogy szedjem össze a cuccomat, és kövessem. Kicsit berezeltem, és követtem, mert ugye nem sok választásom volt. Bekísért 1 külön helyiségbe, bezárta az ajtót, és elkérte a discmanemet, amit ujjlenyomatellenőrzővel bekent, valamit nézett, majd mivel nem én voltam a terrorista, akit keresett, elnézést kért és elengedett. Na, én már addigra nem voltam álmos, így a gépen sem tudtam aludni. 8kor leszállás, nagy örö, bódottá, kiccsaládom várt a reptéren, báttyóhoz haza, majd reggelire elfogyasztásra került 1 jófajta magyar kocsonya!!

Pesten tekeregtünk egész nap, majd haza, és alvás.
13 órát aludtam, de még most sem vagyok képben...de nagyon örülök, hogy végre itthon!

Ma Mikivel lógtam picit, beszélgettünk, mászkáltunk, tök fura hogy mindenki magyarul beszél az uccán:-))

Szerdán fel veszprém, vizsga, majd utána széjjelcsapatós arconpörgéses buli, szombatra ugyanez a program, csak Kaposvárosban....minden fasza már:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr506328303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása