HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

felszabadulás

2008.07.05. 15:55 Balezzz

E!

Na hát a múlt heti úszás az atomszopó volt....az uszodát kábé a '70es évekből felejtették itt, azóta nem nyúltak hozzá, rozsdás csövek, betonkocka öltözők, retkes víz.....összesen 35 percet töltöttünk a vízben, mert elég nagy volt a tömeg, és engem különösen frusztrált a tudat, hogy csak ketten vagyunk fehér emberek Eszterrel az egész ojjektumban, ami, mint utóbb kiderült, olcsósága miatt a helyi arab/néger/cigány fiatalok kedvenc találkozóhelye......a nap sem sütött, jó csajt sem láttam, etnikai szempontból szörnyen kisebbségben éreztem magam, a Gárdát nem hívhattam, mert itt még nem alakult meg a helyi osztag (LOL:-) szóval leléceltünk. Annyit azért megállapíthatok, hogy a cigi és az úszás nem fér össze, "báncsák" egymást. Választanom kell! És mivel mostanában sportos életmódot folytatok, visszaszorítom a dohánzást augusztustól, amint hazaértem, csak akkor gyújtok rá, amikor iszom.

Ehhez nyilván kell egy átszoktató periódus is, ami amúgy is tervben van, tehát viszonylag sokszor fogok inni augusztus elején, hogy a hirtelen váltás nehogy megviselje a szervezetemet:-)

Most hétvégén egy másik usziba fogunk elmenni, a város tulsó végére, megsasoljuk azt is, ott mi a pálya, remélem az nem lesz ilyen retek.

Amúgy múlt hét végén átköltöztem egy másik koliba, 100 méterrel arrébb, mert át kellett. Ugyanis ahol eddig laktam, azt az épületet felújítják...hát ez nem is árt neki, már nagyon elmúlás-szaga volt.

Az itteni sem sokkal faszásabb, a szoba jobban néz ki, viszont a közös helyiségek meg ótvarabbak...ugyanis sikeült egy olyan folyosón szobát kapnom, ahol 4 fehér ember van, és 46 nem fehér...amivel ugye nincs is baj, a színesek is egyetemisták, nem aggresszívosak, csak többségük az otthonról hozott kultúrájuk miatt igénytelen, piszkos, valamint undorító. Nem részletezem, pl. milyenek a WC-k, de a falra kent szart látam már nem egyszer....szóval igyekszem mostantól minél több időt Mókuslanden tölteni, mert ott tisztaság van, és csend, itt meg mocsok és üvöltő arab zene, még éjjel is. SZólni ugye nem lehet nekik, mert portás nincs, ők meg sokan vannak, én meg egyedül fehér fiú. De engem ez már különösebben nem mozgat, szarok bele, kiszámoltam hogy a mai éccakát beleszámolva csak 6 éccakát fogok ittölteni. Vasárnap esténként innentől kezdve le fogok lécelni mókuslandre. Nyugiba, tutiba, ott tudok aludni is, ami nem árt, munka előtt.

Ez a költözködős téma most nagyon befigyelt, mert Mortagne-ban is költöznöm kell, elhagyom 2 hétre az erdei kunyhómat, és be kell költöznöm a tulaj nagy házában kialakított vendégszobába, amivel nincs semmi problémám igazából, hisz az is jól néz ki belül, annak a tetején legalább nem mászkálnak a gonosz vérmókusok, és a költözködéssel járó kellemetlenségért 2 hétig kapok reggelit a házinénitől ingyen, szóval zsírkirályság van. A hercehurca egyébként azért van, mert a Tour de France nyomvonala valamerre itt Cholet körül fog kanyarogni, leginkább, és íg sok lesz a turiszt akik az én kunyhómban akarnak majd aludni, mert az 4 személyes. De a vendégszobámban is van külön fürdő-WC, szóval nekem ott is jó lesz! És van egy buzi nagy LCD TV is! Remélem itt is indul este 11től a Hustler, vagy a Spice Platinum :-)

A hét uncsi volt, már kibebaszottul unom az irodai munkát, ezért a dolgaim végeztével, illetve napközbeni kikapcsolódásként kiolvastam a HVG-t, az Indexen követem a híreket, és az iwiwen nézegetem az ismerőseimet, hehe....már annyira nem tudok néha magammal mit kezdeni. Geri ajánlotta a flashjátekokat, van 1 fasza mesterlövészes, majd lehet kipróbálom:-) Persze, amikor meg van munka, akkor meg dögivel van, nem lehet kiszámítani.

De pénteken délben abbahagytam, gyors kaja, azt kocsiba be, ablakot le, könyököt ki, és izibe rácsingoltam Angersba, mert 14:00kor kezdődött a pótvizsgám. Természetesen bekaptam pár kamiont útközben, és inkább nem bocsátkoztam felelőtlen előzésekbe, mondván hogy a véremet nem folyatom ezért a nyomorult francia diplomáért.

15 perc késés után beestem, rögötn leültettek, elémbasztak egy francia oktatáspolitikai szakszöveget az érettségi rendszerről, egy A4es oldal teleírva, nu, akkor fordítsd le, van rá 1:15 perced. Köszi.

Hát, megmondva a tejjes őszintét, nem sokat vágtam az egészből, majdnem minden második francia szót ki kellett néznem a szótárból, és nyilván angolul sem vagyok nagy májer oktatáspolitikai kérdésekben, szóval szopó volt. Az idő kevés volt rá, a sok szótározás miatt, de ippeg befejeztem. Aztán a néni mondta hogy gépeljem be, mert olvashatatlan a piszkozatom. Ez már nem időre ment, odaültem a gép elé, és szép lassan elkezdtem gépelni...közeb szenzoráltam, hogy már 4 óra múlott, péntek délután, néni izeg, mozog, pakol, nem bír magával, menne haza...és még vissza volt még egy fordítás, Traduction Technique, amire 3 órát ír elő a vizsgaszabályzat.....én meg csak húztam a gépelést, átellenőríztem mindent ötször...persze ez olyan volt, mint szarnak a pofon, ugyanis a fordításom igencsak gyatra lett, hisz nem értettem azt a szöveget, amit át kellett volna tolnom angolra korrektbe. 20 percen át húztam a gépelést, mert az az egyetlen mentő ötletem támadt, hogy bepróbálkozok valami pofátlannal, mert ha a második fordítást is itt a helyszínen kell emgírnom, internet és fordítóprogramok nélkül, itt helyben bukom el a diplomámat amiért annyit küzdöttem, mert ez a pótvizsga en nem javítás lesz, ellenben egy bukás. Végül előálltam, és javasoltam neki, hogy már úgyis péntek délután van, látom Ön is hazamenne, már legszívesebben, én sem ettem még semmit reggeli óta, megírnám én a koilban, és az Ön által adott határidőn belül elküldöm emailben a kész fordítást. Ordas módon gazembernek éreztem magam, de vesztenivalóm nem volt:-) És hát a néni erre azt mondta hogy: Oui, egy egy jó ötlet!!!

Übermegacsászár vagy! gondoltam magamban, bejött az orosz rulettem! Kaptam 3 órát, 19:30ig kellett beérkezni a kész műnek a postafiókjába. Hazatéptem a 206-tal gyorsba, megteremtettem az ideális munkakörülményeket magamnak egy jéghideg Heineken és pár szál Sophianae által, és 2.5 óra alatt el is készültem....Google a legjobb barátom, elolvastam 1 csomó kontaktlecséről szóló cikket angolul (ugyanis ez volt a témája a fordításnak, megismerkedtem az összes szakkifejezéssel, és fordítóprogramokkal megtámogatva faszántosan megcsináltam a fordítást, baszkikám! Emőkével átcsekkoltattam, mert ő ért hozzá, diplomás tolmács, így belőttük legalább 80%osra.....amit az egyetemen helyszínen írtam az mocsok szar lett, kb 30-40%-os, de nekem elég 51%ot szerezni a kettőből ahhoz hogy meglegyen a diplomám! És ez tutiba meglesz, legalábbis ezerrel reménykedek benne. Kopp-kopp, azért lekopogom, majd ha a kezemben fogom a papírt októberben, majd akkor csuujogatom el magamat, hogy a "Csodás Úristenit, nu, ezzel is megvónánk", addig nem.

Aztán az este hátralévő része egyedül telt, netezgettem, azt aludtam. Ma délelőtt postán, bankban ügyeket intéztem, és tök fura hogy nem vagyok másnapos szombaton. Ezért Emőkével elmentünk a Lidibe, és vettünk egy fasza mehíkói tekilát, hogy azért az e hétvégi disztroj megelegyen, ma este bekortyincsuk aszt is!

csumicsá

PS: ja, hát és erőst készülök a jövő hétvégi párizsi vagánykodásra: B és Sanyíí, figyeljetek, mert kiporcióztam nektek fejenként 4 kilónyi terhet (ez nem sok, lepereg, úgyis a gép viszi), amit lécci vigyetek haza, és így talán sikerül hazaszállítani az összes cuccom magyarba'....aztán majd augusztusban összeszedem Fehérvárról, meg SZombathelyről, vagy mittudomén, de akkó legalább lesz alkalmunk találkozni mindenképpen! Amúgy csak ezért pakolok a számotokra:-)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr86327989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci 2008.07.08. 14:52:58

Spice Platinium? Az mia csöcs? Erről részletesebb beszámolót kérnék, akár privibe is...:)

blogtulaj 2008.07.08. 16:11:23

A Spice Platinumon ugyanolyan izgalmas természetfilmeket mutogasztanak, mint a Hustleren, vagy a Private Gold-on :-) Persze lecsekkoltam, itten egyik sincs, ugyhogy nem is nézek TV-t,a tobbi musor kit érdekel?
süti beállítások módosítása