HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

lumpolás+ jó hírek

2008.01.22. 16:32 Balezzz

Kedves pajtik és cimbik!

 

Ismét örömség van, de igen nagyon, mert most jól leírom ide, milyen csuda dogok történtek velem vala ez elmúlt pár napban:

Első: megtudtam, hogy sikerült a veszprémi EU reg.pol vizsgám, és 3as lett, mai azért igazán meglepő, mert a szülinapi bulin akkorát alkottunk a fiúkkal Gyalánba, hogy kb nettó 8 órát tanultam a vizsgára, és hétfőn még majdnem hánytam a reggeli buszon, és 10kor már vizsgáztam is.

Szóval a tanár volt igen jó fej (K. Tamás, all my respect is yours)!! Megkegyelmezett szegény immigrant kollegának, eszem a kicsi szívét neki.

A következő jó hír: tegnap este levizsgáztam skyepon biztonságpolitikából, minden flottul ment, 5öst kaptam, és dícséretet, hogy meggyőző a tudásom! Nem csoda, végre ez volt az első tárgy a veszprémi egyetemen, ami igazán érdekelt, és magamtól is foglalkoztam a dologgal, utána kutattam a jegyzetben szereplő repülőgépeknek, misszióknak stb....ez mondjuk családi vonás is lehet, Báttyó is ilyesmiből írta a diplomáját, és az én TDK-mnak is van ehhez köze azért. Szóval faszaság van, nagyon!

 

Ezt megünnepelvén, hogy végeztem az otthoni vizsgaidőszakkal, összecsődítettem a helyi magyar diaszpórát a szobámba, és spontán, de annál jobb bulit csináltunk. Ittunk is rendesen, persze megint csak én rúgtam be, mert ők lányok, és nem isznak annyirán. De amikor előkerült a kis kétdekás gin, azért már E.-n is látszott, táncoltunk is jó sokat ezen a 2.5 négyzetméteren. Hajnali 3ig lumpoltunk erősen, aztán aluvás. 11:30kor keltem az ébresztőórára, alig látok, vatta izű a szám, geci nagy háború dúlt a fejemben, és erre megcsörren a telefonom. Na, mondom, ki az a lófaszjóska, aki ilyenkor hív (meg amúgy is, sose nem szoktak engem hívni senki se nem), egy ismeretlen francia szám volt az.

Csöppnyi hezitálás után felvettem, egy cég HR-ese volt, és a gyakorlat ügyében hívott...én nem is tudtam mi ez, annyi helyre beadtam, hogy nem ugrott be.

8.5 percet beszéltünk, leginkább ő, én meg bénáztam eléggé, vétettem jó pár nyelvtani hibát. Életem első franciául lefolytatott telefonbeszélgetése volt, ráadásul elég másnapos, és kicsit még ittas voltam. A mobilszámát sem sikerült leírnom, 11 karaktert írtam, bazz, és 10 karakteresek a francia mobil számok...szóval van egy jolly jokerem:-) de nem tudom melyik szám nem kell oda......csak a titkárság vezetékes száma van meg rendesen.

De azért úgy-ahogy képben voltam, tudtam neki regálni, és javasoltam azt, hogy e-mailben pontosítsuk az állásinterjú részleteit, úgyhogy most a Emőkével íratok egy szép levelet!

Ez egy nagy gyár, ami speciális fémvágó tárcsákat gyárt a repülő-és autógyártáshoz, és exportálnak Csehországba, Lengyelországba és Magyarországra, Budapestre. Szóval kell nekik egy magyarul beszélő fazon, voilá, itten vagyok én! Talán ezért is nem tette le a faszi a telefont:-)

 

Minden kurva jó most velem,  szalad a ló, viszi a szekeret szépen!!!! Aztán majd meglátjuk, mennyire fogok jól szerepelni az interjún, kellek-e nekik. Rajtam nem múlik, én szívesen eladom magam a globalizációnak, és örömmel leszek a multik rabszolgája, persze 1 kis pénzért cserébe:-)

A gáz az, hogy egy kicsit messze van, a megyehatáron túl, busz nem megy oda, vonattal csak a közeli városig, Cholet-ig tudok elmenni, és az is 40 perc, az egsz út kb 1 óra oda....szal a közlekedés necces lesz....de majd megkérdezem, hogy tudnánk ezt megoldani? Hátha van nekik valami szakadt Barkasuk, vagy Zsukjuk, amit már nem használnak...:-) 

 

A héten el szeretnék menni interjúra, ígérem, mindenről beszámolok!

 

csókpuszi mindenkinek! 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr286328293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lac 2008.01.22. 23:52:55

drukkolok, hogy összegyűjjön!!!meg drinkelek :)
süti beállítások módosítása