HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

blog tuning

2008.03.15. 20:25 Balezzz

Figyedoda, blogtuningot hajtottam végre, Lac barátomtól nyúlva ezt a formás Visitor Map-et.

A Nagy Testvér figyel.....

PS: holnap jön képes beszámoló a verdáról. Ma nem voltam rá képes....arconpörgés volt tegnap, aminek az lett a vége, hogy meghívást kaptam Pekingbe, bármikor szeretettel várnak, és ingyen szállással Nem terveztem hogy holnap indulok, de ha majd faszán fogok keresni, és lesz egy valag pénzem, tutira elmegyek Kínába, mert kurvára érdekel az az ország, élőben akarom látni, hogy csinálják ilyen jól a dolgukat. Az éjszakát végigdumáltam a szinten lakó kínai sráccal, aki most itt tanulja a borász mesterséget, 2 hét múlva megy Vila Realba, Portugáliába, majd szeptembertől Pesten, a Corvinuson kezd. Kicsi a világ:-)

...ajjaj, és ma is fel kell raknom a partybilincset, úgy gondolom, hiszen 40 perc múlva kezdődik a újabb dínom-dánom-ivászat a szobámban! Remélem ma valami tánczos mulaccságba is eljutunk!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr1006328169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikki 2008.03.16. 10:03:35

mi van a Visitor Map-on, mert nekem nem megjeleníthetőként mutatja???

blogtulaj 2008.03.16. 13:52:58

egy világtérkép van rajta, ahol látszik, hogy ki honnan olvassa a blogot: Kaposvár, Angers, Budapest, stb...
süti beállítások módosítása