HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

a jelenlegi csajom

2008.03.16. 18:55 Balezzz

Báttyó ugyanilyen témájú bejegyzéséből ötletet merítve bemutatom most nektek jelenlegi csajomat: úgy ismerkedtünk meg, hogy a kollégáim odaadták egy körre. Elvittem, kipróbáltam, fürge volt, mozgékony, jó volt vele, úgy gondoltam, megtartom.

Már 12 napja együtt vagyunk. Mindenhová jön velem. Aranyos, nőies…..ami a kinézetét illeti: formás teremtés: aranyos szemei vannak, kellemes domborulatai, jó segge van, jó bele pakolni J…csak az benne a rossz, hogy sok ilyen fut még az utcán, majdnem minden sarkon látok egy ilyet, vagy hasonlót. A múltkor is összetévesztettem valaki mással, de arról már írtam. Elég jellegtelen a külső megjelenése.

Amikor együtt vagyunk…úgy…az nagyon jó…..belül kellően szűk, de a nagy méretemmel még éppen elférek benne, érzem minden rezdülését. Amikor együtt vagyunk, egy állat vagyok, nem kímélem a ribancot, kapja rendesen….ő meg csak sivítva tiltakozik…de hidegen hagy…igazából nem vagyok belé szerelmes, ez csak érdekkapcsolat.

Tudom, hogy sosem lesz igazán az enyém, de nem is kéne…túl kicsi, az aktus elején nagyon lomha, aztán meg hirtelen vadul be, és hát..nem pörög eléggé, nem túl pörgős teremtés. Ja, és magától sosem mosakszik meg, általában kívül-belül koszos,  és büdös a nyála....De mindegy, jó, hogy most van valakim, különben eléggé szarul érezném magam.

Amikor kíméletlenül bánok vele, akkor Ő azt úgy bosszulja meg, hogy iszik. Sokat, akkor nagyon sokat, és drága piát, literje 300 Ft….nagy a szája, csak úgy vedel. De ha finoman csinálom, észre sem veszem, csak alig-alig kortyingat…annyi meg belefér, hiszen ez is leperegJ

 
Minden reggeli együttlétünk elején, még a munkába menetel előtt-közben, nagyon hideg, mintha frigid lenne…ez zavaró, de hát a többség már csak ilyen. Mire bemelegszik, én már elmentem. De ha van időnk hosszabban együtt lenni, akkor igazán tüzes lesz, szíve perzsel, majdnem eléri a 90 fokot, hú, akkor igazán vadító. Minél melegebb, annál durvábban tolom neki…és ő egyre csendesebb lesz, csak halk fütyülést hallok, ha már elkapja a bébi a fordulatotJ Bezzeg hidegen? Köpköd, kerreg, undorító hangja van, néha azt kívánom, hogy meg se szólaljon, inkább hozzá sem nyúlok.

 
Szóval így élünk mi, én és a francia csajom, a Deux Cent Six (ejtsd:Döszanszisz).

 
Picit még fiatal, csak 5 éves lesz, de ez nem pedofília, ez színtiszta szerelem, nem csak a baXXásról szólJ

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr706328151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogtulaj 2008.03.17. 11:43:03

mŕs is mŕr letesztelte: http://totalcar.hu/tesztek/peugeot206/

csidar 2008.03.17. 13:51:08

vicces a gyerök :) téllegám! valamiért fehér cicára emlékeztem, de ez ezüst, nem? pofás azé.:)

tulaj 2008.03.17. 17:20:17

Jaja, ez ezüstszürke a szine neki.

gerisson 2008.03.18. 17:18:49

szép attó! :)
süti beállítások módosítása