HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

VENdetta

2008.04.19. 21:25 Balezzz

Szervusztok drága Béláim az Úrban!

Szívemet hatalmas melegséggel tölti el az a tény, magyarán kibaszottul örülök annak, hogy adott 2 szabadnapot a Főnök, így hazatérhetek kis hazámba, tittára véletlenül pont akkor, amikor Veszprém városában összegyülik az összes muslinca, és szittyós gazember, vagyis a barátaim, mert VEN van (volt és lesz is)!!!!

Kijátszottam a hattyú halála kártyát (már több mint 2 hónapja nem láttam a családomat, a barátaimat, adjon már egy napot, lécci) illetve beleszőttem azt is hogy milyen jó lenne Rénalddal találkozni, személyesen megbeszélni a következő 3 hónap üzleti stratégiáját, csak az a baj,hogy a gépem péntek éjjel szállna le Bécsben, és nehéz lenne megoldani a találkozót...stb..... Ok, Balint, adok még egyet, de akkor biztosan találkozol az exportmenedzserünkkel. Igen Uram, értettem!

Sikerrel járt a két komponensú érvelésem, szóval nem menekültök, május 8 csütörtök és május 9 pénteken ott fogok óbégatni, és ölelgetni titeket, egy picit sörös (sörszagú) leöntött ingben, cigivel a számban, és egy 2 literes műanyag flakonnal a kezemben, amiben a méltán legendás hírű Üvöltős Dzsini™ lesz bekeverve, mint anno, 2 éve, minden nap!

(Megjegyzés, annak aki nem volt ott, vagy nem emlékszik rá: a koktél 2 fő összetevőből áll= egy üveg,azaz 7 deci gin (akkor a vége felé már csak a jó öreg CBA Ginre futotta, meg 7 deci Sprite)

Igen ravasz ital, mert itatja magát, és mikor már majdnem elfogyott, akkor basz oda,de csunyáju, ugye, Geri? és akkor indul az ugrálás, meg az üvöltözés. "Éljen a VEN!"

No, a programom úgy fog kinézni, hogy szerdán este szállok lefele Ferihegyen, akkor ha megkapom a cégattót, lezúzok vele izibe Mérőbe, anyuéknak puszit adni, majd csütörtök reggel fel újra Pest, Rénalddal egész nap, gondolom megyünk tárgyalásokra, délután fele Veszprém, finom vacsora Rékával, majd indul a banzáj egészen amíg a talpamon állok addig, vagy akár pöröghetek az arcomon is, ez majd úgyis ott fog eldőlni...meg én is :-)

PÉntek pont ugyanez, annyi különbséggel, hogy Rénald is nagyon le akar jönni, azt mondta, hogy péntek este csapatépítő tréninget fogunk tartani, hogy mi ketten nagyon fasza csapat legyünk, meg azt is mondta, hogy megpróbálja megismételni fiatalkora legnagyobb haditettét, mikor is miközben éppen orálisan fixálta őt egy kiszlány, ő véletlenül mellei közé hányt, mert atom módon be volt baszva és a csaj valamiért nem folytatta, de még Rénad volt felháborodva.....no szóval ilyen alakkal jövök, aki mellesleg kurva jól beszél angolul, és ő is legalább akkora állat, mint mi, nem kell tőle parázni, hogy kilógna a sorból.

Báttyót szintén megpróbálom lecsábítani, tök jó lenne vele egy nagyot bulizni!!! Hallod-e, Csidarko?

Szombaton betegen haza, szülők, vasárnap mamák és más rokonyok, hétvégén vmelyik este kaposvári barátaimat is szeretném nagyon látni...hétfőn délben pedig vissza ebbe a szájbatolt esős Franciaországba.

Ez lesz, Béláim, én már nagyon boldog vagyok, hogy hazamehetek! Ez éltet!

Amúgy a hét durván szar volt, a cholet-i karneválon átázott a cipőm, meg a gatyám, ezért a ravasz tavasszi hibrid elkapott csunyáju, jött a torokfájás, orrdugulás, láz, és így nyomtam végig a hetet, mert ugye a gyakornoknak nem jár a szabadság. Meg amúgy is, ha nem dolgozok, nincs senki aki lefordítsa magyarra az árajánlatokat, és akkor megáll a Magyarországi biznic ügymenete, ammeg nem jóu. Tehát fos-szarul éreztem magam, de eltelt a hét is. A mutáns hibrid még mindig bennem van, szedem az antibiotikumot, de nem akar kiszállni belőlem a gonosz, a hőemelkedés is makacsul tarja magát, úgyhogy végső próbálkozásként ma vettem egy üveg skót viszkit, és megpróbálom belülről eltávolítani a gonoszt, lemaratni egy kis töménnyel:-)

A héten anniy sikerélmény ért, hogy a cég történetében először most csütörtökön használták a szerszámainkat Magyarországon: ez az én közvetítésemnek és Rénald tárgyalásának köszönhető, megérkezett az első szállíátmány, a vevő elégedett, mi is, tehát ez eredmény = kollektív örö, bódottá!

Na, lassan leteszem, mert jön Emoki meg Eszter, azt bekostóljuk a viszkit (mármint én) ők meg vmi faja belga söröt, és jó lesz!

Nemsokára találkozunk! Addig is hupákoljatok sokat , edzés gyanánt, hogy bírjátok a VENt! Én is azt teszem!

csoki

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr166328065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci 2008.04.24. 11:09:07

Bálintka!MAjd tudasd Velünk, milyen számon lehet majd Téged elérni ha itthon vagy!Kitartás, már csak két hét és VEN parádéééééé:)

blogtulaj 2008.04.24. 11:12:18

Marcikam! Oké, mindenképpen megirom majd. Még egyelore én sem tudom hogy lesz, valoszinuleg megint szeretni fogtok, mert ismét egy ujabb szammal fogok eloallni.....ez hanyadik magyar szamom lesz 9 honap alatt? a negyedik? :-)
süti beállítások módosítása