HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

szétcsúszva

2008.05.25. 16:53 Balezzz

Omlás van, kedves pajtásaim, omlás!

MIndennek az az oka, hogy a hétvégén rockfesztivál volt Angersban, sok fiatallal, akik az utcán vedeltek és bebűnöztek, és a tömeg magával rántott engem is, valamint megismerkedtem legalább 20 emberrel, zömében francia kamionsofőrökkel és atomrokker kőművesekkel, és ittunk sokat, majd tegnap este pedig egy orosz és egy lengyel sráccal ittam, és ez sok mindent elárul. 3an három liter töményet sikerült abszolválni, eből én az 1 liter ginemmel a személyes rekordomat megdöntöttem. Aztán elmentünk a fesztiválra, és ültünk az úttesten, beszélgettünk és mittudomén. Itt laknak a srácok a koliban, ők már reggel óta isznak, és nagyon várják, hogy csatlakozzak, szóval megyek is. Ha lesz erőm,a héten majd írok részletesebb beszámolót!

Kellemes napot! Az enyém az az, nem engedem a másnaposságot kibontakozni:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr66328025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása