HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

reborn or still alive?

2008.01.15. 17:50 Balezzz

Sziasztok drága Béláim az Úrban!

 

Egészen jól indul ez a második felvonás, fel vagyok dobódva:

Ma kikaptunk egy újabb fordítást, kijavítva, angolról-franciára fordítás, amiből októberben megbuktam: ez most 3as lett, így meg van a tárgyam végül is!!! Minden jó, ha a vége jó!

A másik jó dolog az, hogy elfogadták a tárgyelfogadási kérelmemet, a magyarul megcsinált EU integráció vizsgámat, ami azt jelenti, hogy én mivel abból 5ös lettem itthon, itt Franciaországban 20/20at kapok, ami azért jelentős haditett, mert ez jól fel fogja húzni az átlagomat, hiszen itt 20ast még az Atyaúristen sem kaphat (én is csak kerülőúton:-) és ez növeli az esélyét annak, hogy teljesítsem a félévemet Angersban, hiszen inkább a tárgyak átlagára figyelnek, nem arra, hogy egyikből szar vagyok, vagy bkdácsolok, az a lényeg, hogy az összátlag legyen jó! Gire!

Ami picit rossz, de ezek után kábé leszarom: tegnap voltunk felvenni az ösztöndíjat, ahol nagy meglepetésünkre csak a fele összeget adták oda, az év eleji megszorításokra, és pénzhiányra hivatkozva. Hogyazzajókur...annyukat nekik! De megígérték, hogy júniusig a továbbiakban már a rendes összeget kapjuk, ez volt csak 1 ilyen szutyok hónap. Muhaha, itt is dübörög a gazdaság, csak az a sok szegény néger és arab bevándorló ne vinne el annyi cigáykölcsönt, ugye, Sarko bácsi? No mind1, engem ez anniyban érint, hogy szopatnak a kevés pénzzel. De most ez annyira nem gond, mert hoztam ki elég pénzt , meg sporóltam is eleget ( nem vacsiztam, csak folyadékot, mert a sör olcsóbb, mint a szalámi), így abból simán elélek egy hónapig, de az, akinek nem volt megtakarított pénze, konkrétan az éhhalál szélén lesz...a 220 euróból ki kell fizetni 135öt a kolira, a maradék 90ből max 1.5 hetet lehet megélni itt vidéken.

A másik: már 1 napja baszottul esik, meg ferdén is, mivel olyan hardcore szél van, hogy még az én 80 kilómat is meg-meglibbenti. De holnap nem lesz óránk, csak 1 megbeszélésünk, nem kell sokat kimennem.

Most értem haza az egyetemről, vettem sört, a nap abszolút roszz híre az, hogy nem kapható a Kronenbourg, Jocó és az én kedvenc sörünk (remélem pótolják izibe, mert elkap az idegszibbaj:-), ezért vettem egy Bavariát, mert a csigazabálók sörkészítő todományában a magyar betyár nem hisz. Van még 8 doboz Camel-em, és 10 doboz arany Marlborom, mi baj érhet? Holnap este jönnek át a lányok, sörözős, filmezős este lesz, minden fasza, végre!

Ma beszélgettem 1 franciával---hát, megnyugtató volt, nem romlott az a kevés tudásom, ment annyira, mint amikor tavaly elhagytam a várost. Bár örök igazság, hogy a gödörből már nehéz mélyebbre mélyebbre esni:-))))))))

 

no, csókpuszi, folytatom a sörömet, mielőtt elmegy belőle a bubi! Mindenkinek bon aprés-midit kívánok!

 

PS: Cédric cimborám írt, hogy csak 21-én jön haza, addig Bukaresten kolbászol, ott is vannak haverjai. Pedig rendes gyerek, annak ellenére, hogy románokkal barátkozik, már várom, hogy jöjjön, csapunk vele majd 1 kis bulit!  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr216328297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báttyó 2008.01.16. 10:27:08

na, erről van itt nagyba szó, isten nem ver korlátlanul! :-D gratula, faszaság, a mérleg kezd billeni a jó oldalra, így kell lennie...
süti beállítások módosítása