HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

aztakurva!!!!!!

2008.01.24. 19:00 Balezzz

Szép jó estét mindenkinek!

Megkaptam az állást, csuhajja! Feladatom a közép-kelet Európába irányuló export koordinálása, a régió vállataival való kapcsolattartás!

A csodás Úristenit, kapok cégautót, és egy lakást is a cégtől, meg kis fizetést is!!!!! ÁÁÁÁÁ, egy új élet kezdete!!!!! The world is mine!!!

Holnap bővebben, mert most elsőnek elmegyek moziba, aztán jól széjjelcsapom magam, mert most úgy gondolom, rámfér, és megérdemlem!!!

Régen voltam enniyre boldog! Basszameg, 22 évesen elkezdődött öltönyös gazember álmaim valóra váltása!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr136328287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogtulaj 2008.01.24. 19:34:53

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltatok rám! Rámfért, de minden jó, ha a vége jó!

csidar 2008.01.25. 07:52:34

csak a ló el ne szaladjon... :-D amúgy kurva büszke vagyok ám :)))))

Samu 2008.01.25. 10:03:28

hejj, hajj, élet ez aztán az élet! cégautóval ne tekeredj fára, ne igyál metanolt, és sose fanyalodj román kurvára :D

blogtulaj 2008.01.25. 11:30:49

Sammer, cégautóval majd igérem vigyázok. Még nem tudom, milyet kapok, eddig egy Berlingót láttam, az meg nem 1 vadóc paripa, de nekem minden megtezsi, csak guruljon:-) Román kurva kevés van errefele, de vannak más szép kiszlányok, a metanolnak meg nincs is rossz íze!Bár azt inkább majd a Citroenbe teszem mégiscsak, e!

Hal Capone 2008.01.25. 11:51:33

Hm-hm... miből lesz a cserebogár? :))) Gratulálok öreg, remélem, minden rendben fog menni!
süti beállítások módosítása