HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

záróvizsgákok, 1st round

2008.02.11. 17:11 Balezzz

Csumi

 

Sziasztok!

Az első napon túlvagyok!

Éjjel 1körül aludtam el,addig tanultam, 6:20kor fel, alig éltem, de sikerült magamba betömni pár falatot, meg alkalmaztam a reggeli wellness programot, cigi-kávé-cigi-cigi, aztán hányás nélkül sikerült elindulni az egyetemre még sötétben, ugye, mert 8kor itt még az van.

8tól délig írtuk az összevont marketing-logisztika vizsgát, elég kemény volt 4 órán át ülni és írni és gondolkodni egy helyben.

Ismét egy 15 oldalas feladatlappal örvendeztettek meg minket, 9 nagy kérdéssel. 1 óra elment az értelemzésével, szótárazással, majd nekiálltam.

Egy francia cég vezetője voltam, aki az Usába akar minőségi pezsgőt exportálni.
Ehhez kellett csinálni egy részletes piac, konkurencia, és fogyasztási szokások elemzést, ezt megcsináltam, majd ki kellett választani azt a stratágiát, amivel betörünk a piacra-ez is ment még, majd össze-vissza kellett volna érvelni, hogy ez ezért jó, amaz meg azért stb....no, ezeket kihagytam, ehhez már kevés a nyelvtudásom.

Aztán ki kellett számolni az exportköltségeket, mivel éri meg jobban, hajóval vagy repcsivel, majd rájuk kikalkulálni az árubiztosítást. Végül pedig ki kellett számolni, hogy mire eljut a fogyasztóig, hány nagyker-kisker mekkora százalékot tesz rá, majd rá kellett dobni az áfát, és kész volt.

A számolásokat végre megtanultam, ez simán ment, ez volt a legfontosabb. Végülis 9 kérdésből 5re válaszoltam, a múltkor is kb ennyire sikerült, és az 3as lett. SZóval bizakodó vagyok!

De mire kjöttem, már elég szarul voltam, fájt a fejem, minden.
AZtán gyors kaja a menzán, sietés vissza a jogvizsgára, az 2kor kezdődött. Itt az elején nem sok agyam volt, fél órát csak ültem, néztem, szótáraztam.

Két esettanulmány volt, egyikben egy nőt azért rugott ki a főnöke, mert elvesztette benne a bizalmát, mert a nő egyik este befenyítette a szomszédját, és büntetőeljárás indult ellene. A másikban peidg egy állatorvos egyik asszisztensének leharapta 2 ujját egy pitbull, ez munkaelyi baleset, és ez mit jelent.......elég nehéz volt, mndegyikre írtam vmit, bár igazából csak a logikámra, meg eddigi szerény jogi tanulmányaimra hagyatkozhattam, szerintem nem túl sok sikerrel, de a kettesre azért van esélyem.

Ha nem, az se baj, mert a többi átlagával felhúzom a jogot.

Most jelenleg gépelni is alig tudok, ezt a nyomorult poszt is fél órája írom, mert mindent félrenyomok. Inkább abba is hagyom.



Holnap lesz délelőtt számvitel. Ettől  kibaszottul félek, mert nekem ez a legnehezebb, nem nagyon megy, és az előző vizsgán is csak éppen átmentem. Ma még gyakorlok, de már nem maradok fenn sokáig, mert eléggé kivagyok......délután pedig  a számtech...megint azt tervezem, hogy a hálózaton keresztül lelopom valakinek a megoldását. Judit mellé már nem ülhetek, nem leshetek róla, mert megtiltotta a tanár, mert azt hiszi hogy csalok:-) pedig nem is:-)))

 

Boldog szülinapot kívánok MIKKI barátomnak!

Igyál sokat! Huh, én is azt tervezem, szerdán és csütörtök este dupla dinamit HC-t tartok a szobámban!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr196328253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hal Capone 2008.02.12. 08:36:51

Hú bakter... most nem irigyellek. Ámde eszembe jut, hogy valami ilyesmit én is végigszenvedtem nem is olyan sok évvel ez előtt, úgyhogy szenvedj, kutya! Megéri! :) Na jó, amúgy természetesen szorítok nagyon. Hal

blogtulaj 2008.02.12. 12:40:40

tudom, hogy megéri, Capone úr, nem is szeretnék panaszkodni.....csak most szopó, de ahhoz hogy " Audija legyen, meg negyven millás háza" , no, azért meg kell küzdeni:-) idézet forrása: Legminimálisabb Kft: Balázs című száma, 2005, kiadó: regarda, Kaposvár
süti beállítások módosítása