HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

mindig péntek

2008.06.20. 16:07 Balezzz

tevattok!

Nu, mar megint péntek van, hala Istennek! eztet szeretem!

hazamegyek, vissza Angersba, és azon nyomban megveszem a repjegyemet, hazafele, augusztus 3-ara. nagyon jo érzés ez a tudat. Bar egy picinkét bearnyékolja az a tény, hogy az elmult 12 oraban 65 euroval emelkedett a jegyem ara :-( Most mar 175 ojro. Ogyàsz!

Hiaba uvoltoztem itt a melohelyen a Wizzair honlapjara, hogy: " vissza menjéééé , baszki! "  Ami a kutyammajomnak hasznal, az a mocskos kapitalistaknak nem, igy hat kiraboljak a hazatérni kivano szegény magyar diakot, de szarok bele, az a lényeg hogy itthagyom ezt a retket, és ez minden pénzt megér :-) 

Kénytelen voltam vele eddig varni, mert itt a melohelyen le van blokkolva az osszes netes fizetos oldal, és amugy is csak a héten kristalyosodott ki, hogy battyoval melyik nap megyunk pontosan melyik jarattal haza.

Amugy a héten volt nagy hajtas (pajtas :-) ,egész végig Lengyelorszaggal foglalkoztam, 480 darab céget valogattam szét a lengyel régiok szerint, szoval mar nagyon képben vagyok az orszag foldrajzat tekintve...legalabbis tudom, hogy melyik pocsomnyi kis faluban milyen fauzem talalhato:-) Muhaha!

Aztan telefonalgatam megint sokat nekik, tovabbi talakozokat szerveztem, de inkabb szenvedtem, mert nehéz volt veluk a kommunikacio....aztan a héten két tulora is befigyelt, reggel 7:30tol este 18:15ig, de persze senki nem fizeti ki, de elvarjak, hogy az ember végezzen az aznapi munkajaval, itt nem illik tologatni. mert ugye: a hatarido, a hatarido...putain!

No, mindegy, azé eltelt valahogy. Pesti kollegammal a héten sokat beszélgettunk, szamolgattunk, és rajottunk, hogy mi a masik oka annak, hogy nem megy ugy az uzlet Magyarorszagon, mint kéne. Megtalaltuk a téglat, aki a cég itt, Mortagne-ban dolgozo fo arajanlat készito guruja, aki utalja Rénaldot valamiért, és direkt magasabb arakat ir neki az arajanlatokra, hogy aztan a sracnak ne legeyn sikere Magyarorszagon. Ez a 15%-nyi kulonbség, amivel dragabbak vagyunk igy a versenytarsainknal, ippeg elegendo ahhoz, hogy ne adjunk el lofaszt se nem. Aztan gyorsan kalkulaltunk, és rajottunk, hogy emiatt rohadt 15% miatt kb 50.000 euronyi  forgalomtol ovott meg nagyrabcsult munkatarsunk, 3 honap alatt ennyi komogy arajanlatunk és targyalasunk volt, ami a legvégén az arajanlat miatt bukott meg. Most megy a hajciho...én ebbol igyekszek kimaradni. Rénaldnak mar nem is hajlando arajanlatot késziteni a faszi.....igy most én megyek hozza mindenért, az elso nap elhajtott engem is a faszba, ( de lepergett, kocsog bunko) nem csinalt nekem sem, igy buktunk egy vevot.....aztan masnap mar addig alltam ott mellette, amig kénytelen volt megcsinalni, ott , a szemem lattara. Végulis ez a munkaja. Persze, be kéne rendesen moszerolni a fonoknél, de ezzel csinjan kell banni, ugyanis o is a nagyfonok egyik kozeli baratja, tizenikszéve. Tehat nem nekem kéne bekopnm, mert én itt csak egy kis senki gyakornok vagyok. Majd meglassuk mi lesz. Mindenesetre mar megtapasztalom ezt is, micsoda furas, egymassal valo kibaszas megy a melohelyeken a "nagyok", a "felnottek" kozott. Undorito.

 

Mas ezen kivul...... orok igazsag, hogy a végén mindig a TERMéSZET gyoz.....az egerek bar kipusztultak, ugy tunik, végérvényesen, és eddig a mokusokrol is azt hittem.....sajnos ok is bekajaltak a finom mérget, és jo két honapra a mokuspopulacio megszunt létezni, mint olyan, Mortagne-i haciendam korul...de tegnap az éj leple alatt visszatértek!!!

és ami nem ol meg, az erosit: az ujra megjelent mokusok sokkal nagyobbak és nehezebbek lettek, mint gyenge elodeik...a lépteik csak ugy dongenek és visszhangoznak a teton, a lambéria remeg, mig a mutans-mokusok bandaznak, régi jo szokasuk szerint, hajnali 2 és 3 kozott! Ugy latszik a méreg erosebbé és ellenallobba tette oket! Vér-mokusok!! A cserepet is elkezdték bontani picit. Lehet, hogy fészket épitenek..vagy harci bunkert, mar nem tudom, mire gondoljak...és azt sem tudom, ok mire készulnek.... 

én a hétvégén csupa jora készulok: ma este repjegy vétel, majd szolid Hoegarden kostolas (baromi jo belga sor, kostolonak vettem 12 uveggel, most benn lapul a Peugeotban:-) aztan visszatért joképességu Adam baratom a hazajabol, ami Lengyelorszag, és azt mondta, hogy o mar szombat reggeltol inni akar, mert, hogy ot idézzem: "that's the part of my culture"  Mivel én szeretem a lengyeleket, ezért vele tartok, azt hiszem. Gondolom szép és izgalmas  napnak nézunk elébe:-)

Vasarnap meg visszatér Eszter,  ami azért jo leginkabb, mert hoz nekem 2 csik Sophianae-t !!! Mar alig varom a hazai izeket, ha mar egy fasza marhaporkoltre nincs lehetoségem, akkor egy kis szofival izlelem az otthont, legalabb!

Aztan Eszterrel hozatok még uszosapkat, meg pocsszoritos uszos fecskét az occso kinaibol, mert az uszodaba mashogy nem engednek be (uszo-shorttal sem) de én elhataroztam hogy igyekszem hétvégén is folytatni hétkozbeni sportos életemet, igy hat uszni fogok a hatralévo hétvégéken. 

Most meg kicsit még dolgozok addig, amig 1 ora 20 perc mulva hétvége nem lesz!

Sziasztok! 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr56328001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B 2008.06.21. 17:17:51

Mit hallok? A kínai levelem után még hajlandó vagy tőlük vásárolni???:D Ezért tartunk itt!!!!!:D:D a sportot azonban nagyon tamogatom, csak a kék - piros bogyókkal vigyázz!vagy találkozunk 2016 ban Magyarorságon az olimpián???:D

blogtulaj 2008.06.21. 17:37:56

nem én vásárolok, csak megbíztam valakit. Ez így már jobb, nem? A kék-piros bogyók finomak, mondta az edzőm is hogy gyorsan fejlődök, csak úgy hasítom a vizet:-)

Mikki 2008.06.21. 19:09:50

Én tudok szerezni neked port. Valami cirill betűs üvegben van, de 2 hónap alatt ugy fogsz kinézni, mint aki 3 éve nyomja sportszerűen. Csak ki kell verni napi 5-ször, mert különben a második hét után nem működik a szerszám. De megéri!!!

blogtulaj 2008.06.21. 20:44:09

Napi 5ször, az menni fog. A cirill betűs szöveget elolvastatom Nyikolaj haverommal. Geci jó leszek! Kell! Ez még a hülyének is megéri! Csak egy baj van vele, Miki! Hogy az üveg nem szinkronizált, hanem cirill feliratos.. Pedig én megmondom a teljes őszintét: szerintem a magyar szinkron elég jó.
süti beállítások módosítása