HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Ferencnek

2008.04.29. 14:18 Balezzz

Kedves Gyurcsany Ferenc, reagalok a kommentedre:

én direkt nem irom le a gondolataimat, érzéseimet, lelki dolgaimat a blogba (pedig vannak boségesen, sajnos nem minden pereg le:-), mert az ugy érzem, hogy az csak ram és a szukebb barati koromre tartozik, nem fogom az internet nyilvanossaga elé tarni. Ide barki benézhet, Google-en keresztul barki idevetodhet...vadismeretlen emberek is.

Nem hiszek abban a tézisben, hogy "nem mondom el senkinek, leirom hat mindenkinek". En az ilyen dolgokrol altalaban egy(+) sor mellett szeretek beszélni a barataimmal. Eppen ezért a Mortagne Combat nem is igazan blog, hanem egy eseménynaplo. . Ezeknek a szaroknak csupan az a célja, hogy ti tudjatok, hogy mi van velem, ne kelljen kor e-maileket irnom, hanem itt tudtok sasolni, hogy mi a stajsz. Lehet kommentelni, hogy a faszinak hogyan volt ravarrva a keze a hasara, mi van a csajokkal, hogy megy az auto, meg minden ami esztekbe jut stb...

A masik célja az, hogy kurvara kivancsi vagyok, milyen lesz majd visszaolvasni x ido mulva, hogy mi volt St. Angersi missziom alatt. Mittudomén, majd ha igazi papa leszek, nyugger vén kujon, a karosszékben ulve, mamusz a szonyeg ala csusztatva, mer ugy még melegebb, piros froccs a jobb kézbe, és ugy olvasgatni a francia kalandjaimat biztos érdekes lesz. Majd felolvasom az onokaknak is.

Az szerintem faszsag, amikor az emberek a blogjukban politizalnak, osztanak, gyulolkodnek, vagy éppen nyalaznak, a vilag nagy dolgairol elmélkednek, meg a lelki szennyesuket teregetik ki...a blogok 90 %-a ilyen. Tudom, hiszen ez a mufaji sajatsaga... csak ez nekem nem tetszik, nem tartom kovetendonek, eppen ezért sosem olvasok blogokat, csak par baratomét, mert azok nem ilyenek. Vagy csak addig a mértékig , amig még fasza, meg amugy is mas, hisz ismerem oket. Lasd linkek, plusz Samu. Igazabol csak oket négyuket olvasom.Mert ezek faszak!

Maga meg MONNYON LE!!!!

Kit tisztelhetunk a nickname mogott amugy? :-)

csummer! vissza kéne térni a munkahoz, csak nincs kedv...

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr446328051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci 2008.04.29. 14:30:24

Ferenc testvér!Fedd fel igazi kilétedet!!! Kit tisztelhetünk benned? :)

Sanyííí 2008.04.29. 16:10:54

aki ilyen nevet ismer az nem lehet normalis...hisz lattunk mar ilyet :-))))

Sanyííí 2008.04.29. 16:12:03

viszont en nem tudok irni mert hogy ugye azt akartam irni, hogy "Aki ilyen nevet visel..."blablabla akkor is vicces voltam...

csidar 2008.04.30. 18:55:29

Írjál azt, amit akarsz, leginkább. Amúgy. Bárki bármit is pofázzon... Sőt, továbbmegyek: amiről nem akarsz, ne is írj. Hö, ehhez mit szól Fletó? :)

Gyurcsány Ferenc 2008.04.30. 19:39:51

Kedves Balázs! Én nem arra akartam ösztönözni Bálintot hogy teregesse ki a szennyesét, hanem esetleg ha eszébe jut valamilyen építő jellegű gondolat, melyben kiváncsi más emberek véleményére is, akkor a blog erre alkalmas médium lehetne. Egy tükör, mellyel önmagán keresztül mutatja be a világot ahol élünk. Élj a szabad szó erejével! (És előzésnél BALra tarts!!!) Magyarország Miniszterelnöke: Fecó

Lac 2008.05.05. 15:59:37

A bejegyzéssel abszolúte egyet értek Báleszkém! ezitt a lényeg, de franyásan, nem köll itten állást foglalni. meg tükör se nem kell, mert ilyen jó blogot még nem olvastam, írónak mehetnél! a komolyat meg egy sor sör mellett az Ági presszóban vazz. :) Élj a szabad szó erejével, hö-hö! csak vigyázz, nehogy megrugdossanak a rendőrök miatta :)

tulaj 2008.05.06. 08:08:03

Koszonom szépen Lac a méltato szavakat! Melyik az az Agi presszo? Es mikor? :-))

Lac 2008.05.06. 10:24:44

Ági presszó midenhol (ezért szeressük) van és akármikor ihatunk ott! :):) ha mégsem találod meg, akkor jó lesz a Gyógygödör vendéglátóipari egység is :)

blogtulaj 2008.05.06. 15:22:09

ééétem én! Mindegy, csak ne legyen messze a hangulatkarbantarto egység! Ellenben kozel! "Kozeli helyeken, dombokon, hegyeken...." ejj, de mulatos kedvem van, kar, hogy a munkahelyen vagyok:-(
süti beállítások módosítása