HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Club de Cayak-Canoe

2008.05.21. 13:59 Balezzz

Nem jon Geri. Nem engedi el a fonoke. Ez gyasz. "Szomi" is lettem miatta, ezért tegnap szerveztem egy szép estét magamnak, sajat magam szorakoztatasara. Felderitettem hogy itt Mortagne-ban van kajak-kenu klub, én meg arra gondoltam milyen jo lenne munka utan kicsit evezgetni a folyon. Szoval munka utan elindultam a 206ossal az expediciomra, végig le a folyo mellett, mert altalaban a viz mellett szoktak lenni a csonakhazak, leginkabb.

Az volt a baj, hogy egy ido utan elfogyott a rendes ut, és egy szuk bicikliutra csapattam be, ahol nem tudtam megfordulni, igy hat végigmentem rajta. Olyan szuk volt a sziklak és a fak miatt, hogy 1esben csoszogtam, a 2 tukrot is behajtva, nehogy valami lezsurulja oket. A biciklisek anyaztak kissé, mert nem fértek el, de nem értem miért....nekem nincs jogom kimozdulni? :-) Nem tehetek rola, hogy itt nincsen bicajom.

Nu, a kocsi aljat levertem egy parszor a sziklakon, de nem lett lathato baja, meg amugy is lepereg rola, cégotto!

A sportklub meglett, és persze be volt zarva. Munkaidoben bezzeg lehetne kajakozni. Na, kaptyatok be! Csalodottan kiszalltam, és elindultam sétalni a folyo korul, mellett, rajta. Gyonyoru ez a vidék, az egész egy tajvédelmi korzet, sok kecskét, tehént, meg kacsakokat lattam. Meg mokust is, itt még élnek, 5 kilométerre a lakasomtol....eddig nem jutott el a mérgezésem hatasa, szerencsére.

A nap sutott, a pazsit ismét valoszinutlenul zold volt, figyeltem a sok hal hogy usz a folyoban..... divine idill.

Aztan este Charlietol meghallgattam hogy: "ezek csak hazak, az otthon az valami maaaas". Jol beszél az oreg. Uff. Mondta Csingacskuk és visszatér a munkajahoz.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr926328029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabi 2008.05.21. 18:33:46

szevasz nagyapesz!Már rég hallottam felőled mondjuk nem voltam itthon amikor éppen te igen mert erdélyben jártam.amugy gratula a vizsgákhoz.most lépnem kell légy jó szia

csidar 2008.05.21. 22:06:26

hány biriglist gyűrtél be a 206 alá? nagyot koppantak? :) amúgy sajnálom, hogy nem tud menni Geri, muszáj megvárnod, míg én megyek, de az még nem most lesz...:( cheer up!

blogtulaj 2008.05.22. 08:18:58

Nem tunni, de nagyot koppantak...a Mortagne-i Néplap nem jar nekem, de mostanaban a faluban mindenki a turautvonalon garazdalkodo titokzatos autosrol beszél :-)

blogtulaj 2008.05.22. 08:20:35

Szia Csabesz! Orulok hogy jelentkezel! Milyen vizsgakhoz gratulalsz? Hiszen megbuktam, felborultam rajtuk, mint a budosbogar :-)

Gyurcsány Ferenc 2008.05.22. 08:41:30

Remélem Bálint a bringások elől a BAL oldalra húzódtál le. Csak a rend kedvéért. Fletó

tulaj 2008.05.22. 10:03:18

a BAL oldalon szakadék volt, csak a JOBB oldalon volt esély arra, hogy elkeruljuk a baleset :-)

Fool 2008.05.22. 14:48:16

muszáj elmesélnem hogy az Irish Ferries honlapján kis Hazánk úgy szerepel: People's Republic of Hungary...szólni kéne nekik hogy 19 éve váltottunk...

tulaj 2008.05.22. 16:09:45

Majd mondjatok személyesen a képukbe jol, hogy ez mar nem népkoztarsasag, aztan adjatok nekik egy szép Rakosis kituzot :-)
süti beállítások módosítása