HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Last days

2007.09.05. 23:42 Balezzz

Rég nem írtam már. Nem voltam netközelben. Inkább igyekeztem találkozni mindenkivel, aki fontos, mielőtt elmegyek.

Csütörtökön Pécsiában voltam, egy nagyon jó, eléggé építő jellegű-mélylelkizős-reggelbe nyúló beszélgetésen,majd minimális alvás után tanyabulit rendeztem az otthoni barátoknak, haveroknak, ami abszolút szűkkörű volt. Vittem oda ki pedig 2 vödör internetet is, hogy netezhessek, de valaki felrúgta, és szétfolyt az udvaron. A buli jól sikerült, pörkölt csináltunk , meg ittunk rá söröt. Amikor aztán csak-csak előkerült jóhaverunk, a Jéger, tósztot mondott mindenki sokat-ékesszólót, jól esett nekem mindegyik, köszönöm! Aztán nemsokára a gitárt is előhúztuk a tokjából, és végigénekeltük a daloskönyvet. Nem feltétlenül mindig a boldog nótákat, hisz az alkalomhoz illően néhai Máté Péter művész urat, az első emós öngyi példaképemet énekeltük, az "elmegyek, elmegyek"-et, meg a hasonló számokat.

Majdnem 2 órányi ügyes gitározás után Mikki művész úr letette a lantot, és azzal a lendülettel ismét sörhöz-borhoz nyúltunk. Csak 1baleset történt, Cs. barátom picit túlszámította magát,elfáradt, ezért nekitámasztottuk a ház ajtajának, ahol ő békésen szunyokált, majd egyszer csak nagy meglepetésünkre félrefordította a fejét, és rákiabált a földre jól. Picit olyan lett a környéke, de reggel 3 lapát homok megevett minden csúnya olyant.

A többiek elfáradtak, mi ketten Mikkivel reggel 6ig bírtuk, addigra már komoly dolgokról is tudtunk beszélni.

Szombat a regenerálódással ment el, vasárnap irány Veszprémia, aholis találkoztam kedves unokatesómmal, akinek nagyon örülök, hogy immár ő is a Pannon Egyetem hínevét öregbíti, illetve segít eltartani Veszprém város kocsmárosait. Eme misszió keretein belül elmentük este sörözni, beszélgetni, majd 11fele elváltak útjaink, találkoztam R-rel, rég nem láttuk 1mást, jó volt, hatalmasat beszélgettünk, kiültünk a feszülethez, és a csikkeket a városra pöccintettük, ahogy a kispál dal is szól szépen.

Hétfőn a bandával veszpérmi bucsúbulit tartottunk, ami mindannyiunknak túl jól sikerült, mert igénybe kellett venni külső megfigyelőket az események másnapi rekonstruálására. Minden ott rontódott el nagyon, hogy 1 liter whisky-colára rácsaptam még 1 üveg bomba-vodka-pezsgőt, ami már abszolút elkatapultált a tuti jóba , de nem volt gáz, mert a többiek serényen követtek, de volt, aki meg is előzőtt:-)

Reggel 5ig buliztunk , jó kis magyar rockzenére. Csak a szokásos dolgok történtek: véletlenül megbotlottam, és felborítottam egy paravánt, ami kicsit ráesett a Dj-re, és konvektoros fütőtestjére. Asszem haragudott rám,mert meg akartak verni, de mi sokan voltunk, és kimagyaráztuk békésen...

Aztán kedden meg szinte egész nap B.-vel voltam, este meg DC, kereoki buli, de hirtelen annyira antiszociális lettem, hogy ihajj, durván nagy volt a tömeg, meg meleg, meg füst, meg szar szutyok számok, szóval lementünk 4en a Sportba, és ott beszélgettünk mindenféle butaságról...a végén már a plasztikai sebészet. mint morális kérdés problematikájánál tartottunk a lányokkal...

Ma haza, és most itt vagyok. Minden ügy elintézve, egyéni tanrend, minden fiszfasz. Holnap utolsó nap itthon, pakolás, nem jó....majd még jelentkezek, egy idei utolsó magyarországi bejegyzéssel holnap....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr226328471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása