HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

bored airline

2008.06.14. 11:57 Balezzz

a cím Geri barátom agyszüleménye. Amúgy én most pont így vagyok.

A hetem úgy volt elbaszva, ahogy csak lehetett. A feladat a cégnél az volt, hogy Rénaldnak Lengyelországba szervezzek tárgyalásokat 2 hét múlvára. Így az egész hetem azzal telt, hogy kigyűjtöttem az összes nagyobb lengyel faipari céget (480 darab), kiszűrni, hogy számunkra kik érdekesek (region/potential/profile) és a kiszűrt egyedeket felhívni.....na hát ez nagyon vicces volt, mert kevéssé megleő módon a lengyelek általában lengyelül beszélnek, meg egy kicsit németül.

Én meg nem.

Németül annyi tudásom van, amennyi a balatoni hepajkodásainkból rámmaradt, de ezek inkább a sör, és a sziakislány,jössz-e dugni témakörben merültek ki...se angolul, se franciául, se magyarul nem beszélnek a lengyel potenciális ügyfeleink, így hát rábasztak, mert n így nem bizniszelünk velük. A lehetséges 40 cégből csak szánalmasan kevés, azaz kettő darab tárgyalást sikerült leszerveznem, a kommunikáció lehetetlensége miatt...ez a 2 cégvezető faszán beszélt angolul, azért sikerült.

MIndenesetre az egész hetemet kitöltötte hogy napi 10 órában ott rohadtam az irodában, számomra ismeretlen nyelven íródott honlapokat böngészve, és kisilabizálva hogy ez most akkor mi van....pfúúú....az estéim legalább hamar elmennek, mivel nincs jobb dolgom, az összes könyvemet kiolvastam, a filmjeimet már másodszor vagy harmadszor is megnéztem, így 1-2 hónapja edzéstervet írtam magamnak, és nyomatom a fekvőtámaszokat, tolódzkodást, és újabban rájöttem hogy a mókuslandi kovácsoltvas franciaágyam eléggé nehéz, így már azt is emelgetem. Legalább így jól érzem magam a bőrömben, fizikálisan.

Mentálisan már kevésbé...most olybá tűnik, mintha meglassult volna picinkét az idő múlása, így a vége felé....nem túl jó a hangulatom mostanában....eddig azért bírtam ki a hétközbeni magányt, mert vártam a hétvégéket, amik általában nagyon jók szoktak lenni. De mostanra már az összes erasmusos "haverom", inkább ivócimborám elment haza, a lengyel-orosz brigád messze van, ők is gyakorlatot kezdtek, szóval konkrétan 3 ember maradt itt, akiket ismerek, Judit, a 2 szegedi lány meg én. A lányok szépen elvannk egymással, mennek rendszeresn shoppingolni, több órát tölteni a kozmetikumokat nézegetve, de hát nekem ettől kettéáll a tököm, ezt max a barátnőmmel tudnám elviselni (ha lenne), de akkor is abszolút ésszerű határok között:-) A szegediekkel amúgy tartom a kapcsolat, aranyosak, okosak, szoktunk jókat beszélgetni, de hát ők is egész szívvel otthon élnek, éjjel nappal a skyepon lógva beszélgetnek a pasijukkal, alig érnek, rá, kirándulni nincs kedvük/pénzük, így hát velük se megyek sokra.

A múlt hétvégém pont ilyen volt, mint ez a mostani. Ülök a szobámban, teljesen egyedül, csakúgy mint hétközben....így már nem is olyan jó ez a hétvége. Ellenben kibebaszott szar. És még három ilyen hétvégét kell kibírnom, amíg jönnek a barátaim. már alig várom, egy megváltás lesz számomra, Párizs, sétálgatás, sok röhögés :-)

Utána már repülni fg az idő, tesó is jön, talán hoz magával valami alkesz kollégát is, szóval fasza lesz az is. Csak már tartanánk ott! Mostanában picit beszűkült az életem. Kurvára nem csinálok semmit, mert egyedül nem szeretek semmit se nem csinálni. De ezzel szerintem mindenki így van. Legalább vinnének el megint üzleti útra, de erről egyelőre nincs hír. Na, nem szomorkodok tovább, mert attól nem lesz jobb.

csá

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr1006328005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikki 2008.06.14. 15:22:40

Kitartás, találj ki magadnak valami kellemes időtőltést. Rajzolgass, vagy játsz valamit a gépeden.

tulaj 2008.06.15. 15:33:03

Majd filmezek. mert a magyar szinkron jó.

Marci 2008.06.15. 16:34:35

VAgy fordulj a jóöreg "Őrmesterhez", Ő sosem hagy cserben, vele lehet jó sokat játszani...:)))

tulaj 2008.06.15. 20:23:47

haha, vicces a fiú:-) Jó röhögni azon, aki most szar helyzetben van:-D Az őrmester uncsi, igazi háborúba kéne már menni.....

A Fény Gyermeke 2008.06.16. 15:07:50

mi a fasz van veled Öcsém??? hülye vagy? Úgy sírsz, mint egy fürdőskurva!!! Akkor mi van most a dolgokkal és azok lepergetésével? Mi az h nem szezorálsz már? Se induktívan, se deduktívan? Emeldd meg a picsád oszt takarodj a terszészetbe bele. Használdd ki ezt a kis időt konstruktívan, hogy a faszt tenném beléd! Ez nem Bálint, hanem valami EMOs kis fasszopó...

EMOs fasz 2008.06.16. 16:19:48

Benn vagyok a természetbe benn mar igy is, baszom azt a tik nyakadat. Nem sirok, csak mar varom a végét izibe. Egyedul nem egyszeru kihasznalni az idot konstruktivan....azért lesz fasza, majd ha jottok! B-vel ma kitalaltuk, hogy Diznilend helyett vaganyok leszunk, és inkabb a kis-Trinaon palotat szeretnénk lehugyozni azon a hétvégén. Remélem nem pereg le a falrol, hanem ottmarad jol.

A Fény Gyermeke 2008.06.16. 18:31:08

puszillak!!! na mán mingyáá ott vagyok
süti beállítások módosítása