HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Au revoir mes amis!

2007.09.06. 16:51 Balezzz

Nem jó érzés pakolni a bőröndömbe, sok mindent kell itthon hagyni. Főleg titeket. Hiányozni fogtok! Sokat kommenteljetek bátran(itt a cím alatti piros csíkon található fehér bizbaszra kell kattintani), írjatok e-mailt stb. Én is igyekszek válaszolni mindre!

Nem könnyű szívvel megyek ki, de tudom hogy én akartam, és abszolút szükséges ez az 1 év külföld a céljaim eléréséhez, hogy majd 1-2 év múlva 2 diplomával a zsebemben öltönyös gazember lehessek, aki szarrá keresi magát. Ezért viszont tenni kell.

Nehéz elmenni, de remélem, majd kinn is feltalálom magam, és jó lesz. Majd ha meganulok rendesen franciául.

Addig is Csókos Miska országos hírű előadóművész örök érvényű soraival búcsuzom:

" Az élet egy nagy erdő

Ezernyi vész

Ha havat hoz a szellő

Végig remélsz

Hogy célhoz érsz! "

u.i.: megpróbálok rögtön jelentkezni, amint lesz netem a koliban, vagy ha sikerül találni egy hot spotot, vagy valamit.

Én kalandvágyból megyek ki, a kalandvágyból itthon maradóknak pedig kellemes időtöltést, jó munkát, jó tanulást, meg sok boldogságot kévánok, és köszönöm nektek, hogy ilyen sokan olvassátok butaságaimat..nagyon jó érzés!

Nagy példaképem, Terminátor szavaival búcsuzom: I'll be back!

December végére már itthon is leszek, baszkikám!

Astalavista, baby

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr256328449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hal C. 2007.09.06. 19:15:40

Bon voyage! Vagy hogy a rossebbe kell ezen a békazabáló nyelven írni... :)))

Viki 2007.09.07. 13:19:27

Bon Voyage kedves Unokocsim!:))) Ne aggodj, ez az ev ugy el fog majd ropulni, h eszre sem veszed majd. Meg a vegen haza sem akarsz jonni...:))! Be good! xx

Mikki 2007.09.08. 12:02:02

Csáá te fiú!!! Jövő héten megjátszuk a videofonálást!!!Vigyázz magadra!(már most vegyél nekem ajándékokat, hogy a végén ne mondhasd, hogy nem maradt pénzed!!!)

Marci és Csecse 2007.09.08. 13:17:21

A CSecse Kronenburg sört javasolja vagy az 1799 nevü sőrt...ezek jó sörök, biztos nem annyira drágák a boltba!Írj majd ha odaértél és van neted!csőőő u.i: MAzdi "unknown" nekünk is.....:)

Jaka 2007.09.11. 17:55:43

Yo! Ne felejts el megtanulni albánul lehetőleg albánoktól:D Alles Gute& be cool! G

blogtulaj 2007.09.12. 12:07:11

Sziasztok!!!!!! Az eslő életjel: itt vagyok,minden oké élek még, csak kurvára nem volt netem, a telóm se müködik, de most már legalább kaptam kódot a nethez, így az egyetemen már tudok wifizni. Ittam fiuk sört, pont olyat, amit javasoltatok, csak 1699 a neve neki. Hamarosan érkezik 1 új, mesélős bejegyzés, de most mennem kell, mert még bankba, meg a helyi TBhez kell mennünk. Legyetek jók!

Tomi 2007.09.13. 18:44:21

csumivan ! ...és meg vagyok említve 3el lejebb !!! wááá ...tesóhoz (L) csatlakozva, jó franciakörutat ! és okosan a franciával !:D

BÉÉ 2007.09.13. 23:43:49

Szia B!! a nehez sziv termeszetes, erezd jol magad.fozd meg,amit ettel!!:):):) szia

blogtulaj 2007.09.16. 12:17:28

Nagyon köszönöm a jókívánságokat! Rendesek vagytok!
süti beállítások módosítása