HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Вот пуля просвис

2008.06.22. 19:26 Balezzz

ÓÓÓbazz, ez a hétvége megint darabokra hullott.....ahogy hazaértem vissza Angersba, Nina írt, hogy neki van egy üveg Jagermeistere, szívesen megosztaná...nekem volt a kostólóba szánt 12 üveg faja belga söröm, szóval atom mód bebasztunk hárman, mert Emőke is velünk tartott, totális omlás lett a vége ketőnkenk, Emőke nem ivott annyit, de vicces volt...jó sokat nevettem a kiszlányon:-) aztán hazakísértem, bár vonalvezetésünk a a Tisza meandereit felülről überelte mindenképp.... visszafele egy kicsit hosszabb idő alatt értem....és szombat reggel felkelve egy megdöbbenő kép fogad: már megint egy közlekedési tábla van az ágyamban, azzal alszom! Ógyász, mekkora fasz vagyok, a táblákal már párszor megjártam, de még mindig nem tanultam belőle.....na mindegy, péntek éjjel egy Parkin Privé táblát sikerült szakajtanom, mint ojjan. Azóta kinn van a szobám falán. Jól néz ki. Szombaton felhív Adam, mingyá jövök.....aztán Nyikolaj..én is....de mivel Oroszország 3-1re megverte a hollandokat, ezért ezek járóképtelenre itták magukat, és azt sem tudtál elmagyarázni hogy hol vannak, szóval nem találtam meg őket a városban. Amúgy egy parkban aludtak. Így bekövetkezett az a tragédia, hogy szombat este józan maradtam. Majdnem teljesen, mert azért magamban bekortyingattam 2 sört, Tanksapkát hallgatva.

Ma reggel kopogtatnak az ajtómon, Nyikolaj: adol egy sört? Mondom, hogy a villámba ne? Ő is adott nekem, és onnantól elkezdődött az, amit eredetileg szombatra datáltunk...konkrétba telibe vágtuk magunkat délután 4re.....kinn a napon, 1 liter vodka, meg 6 sör.....pfúúúú...Juditnak segítettünk átköltözni, de annyira rottyon voltunk, hogy a lépcsőházban leejtettük a hűtójét, aminek letörött az ajtaja, szanaszéjjel törött a belseje, de minden lepereg, mert még mindig hűűűűűt.....szóval most Nyikolaj elment aludni Judithoz, nekem még fenn kell maradnom, de alig élek már, csak meg kell várnom a 9 órát, mert anyuék akkor hívnak.......amúgy ez geci jó nap volt, folyt a szesz, nem gondolkodtunk semmin, csak végig üvöltött a rokkenroll, figyeljétek a következő számot, ezt szoktuk ordítani Nyikolajjal részegen, a gitárral a kézben, ez most ez a kedvencem: Dazdarovje!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr636327995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása