HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Távirati stílusban

2007.10.17. 08:29 Balezzz

Noaszonygahogy, rövid leszek, mert még nagyon álmos vagyok, ellenebn fel kellett kelnem, mert 1 csomó dolgom van.

Jól sikerült a vasárnapi főzésünk, Dani kollegámmal egy pincepörköltet prezentáltunk az itt élő magyar diaszpórának. Mellé ittunk finom Rhone-i száraz vöröset is, hogy szétcsapassa a savakat:-)

Ami beárnyákolta az estét, hogy az egyik, én általam mástól kölcsönkért edényt ott felejtettem a mosogatóban, és az volt a fennforgás, hogy másnap reggelre ellopódott csunyáju. Mivel úhriembernek neveltek, meg amúgy is: 10 euróm bánta a vacsit, ugyanis enniybe került a lábos, amit kifizettem az előző, eredeti tulajdonosának.

 Hétfő elment, nem mentem be egyetemre, mert csak 1 órám lett volna, ellenben sütött a nap, a kávéházban nu jazz, vagy Amy Winehouse szólt, ami egyre jobban tetszik, illett a füstös légkörhöz. Szóval, polgár délutánt tartottunk, kávézósat, beszélgetősöset. Tennap egész nap iskola, aholis kaptunk egy durva fordítást, melyet 23-ára kell megcsinálni, és ez lesz az első jegyem ezen a szar helyen, úghyogy oda kell rá figyelni. Most is azért keltem ily korán fel, hogy nekiálljak kiszótárazni a szavakat. Elég sok időm el fog menni rá a hétvégéből is. De már csak 8 nap, és otthon leszek!

Ma is egész nap egyetem, ma is kapunk egy fordítást, de ez franciáról angolra, ezt meg 24-ére kell, szintén jegyre. Azt sem tudom, jelenleg hol a fejem....aztán délután meg Atelier du Stage: be kell számolni, hogy állunk a gyakhely kereséssel. Jelentem, sehogy, mert még nem állok készen 1 szóbeli interjúra...úgy konrétan arcon röhögnének, ha elmennék vmilyen céghez felvételizni. Szal ma le fognak baszni, nagyon, mert a szaktársaim többsége javában keres, és van már aki talált.

Szar ez a reggel, nyűgös vagyok, sok a dolog, és még az eső is esik. Ja és még félig sötét van itt ilyenkor.

 

remélem otthon süt a nap!Legyetek jók! 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr206328343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lac 2007.10.17. 16:48:13

fel a fejjel Báleszöccsipajtás, lesz ez jobb is, ha meg nem akkor esetlegesen rosszabb :):) minnyá gyüszöl haza, tessék erre koncentrálni, de okosan!

csidar 2007.10.17. 22:25:58

figyeloda, muterék nálam aggodalmaskodnak, hogy nem jelentkezel nekik, szal küggyé valami idegnyugtató emilt nekik, mer kell az. Meg még annyi, hogy hajrá! :)

blogtulaj 2007.10.18. 00:44:33

Okké, má nyugger van, írtam nekik. 2 napja nem jelentkeztem, azér vót gebasz:) Nem értem rá, amúgy, sok a házi. Lac, koncentrálók erősen, és köszi a bíztató szavakat:-) MIndenki kelhet szarul, ugye.

Marci 2007.10.22. 20:59:23

Bálint!Hol vagy? Forradalom van!!! :)

blogtulaj 2007.10.22. 22:21:02

Testvéreim az Úrban! 3 nap múlva ottohn leszek! Árpád vérei, fogjunk össze, és döntsük a gonosz hatalmát:-))) Indexen követem az eseményeket.

blogtulaj 2007.10.22. 22:25:52

Be is raktam most a Kárpátiát, hadd szóljon jó hangosan:-) Most csak így tudok szolidarítani veletek!
süti beállítások módosítása