HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Sztrájk!!!

2007.11.22. 21:02 Balezzz

Sztrájk van itt is! Tudom, otthon is volt.....de ez már 1 hete tart!! Nem lehet elhagyni a várost, áll a vonat, pisztolyos rendőrök őrzik a pályaudvart, nehogy ellopja valaki, valamint  a távolsági buszok is alig mennek.......börtön ez a hely.

 

Bár hiába sírok, mert amúgy sem tudnék elmenni kirándulni, hiszen jövő szerdán számvitelből írok, kedden meg fordításból és számtechből, tehát munkás lesz a hétvégém.. 

 

Itt Angersban blokádolják az egyetemeket is, midenhol sztrájk van, az állami egyetem bölcsészkara már 2 hete körül van zárva, nem lehet bemenni.  De én nyilván nem lehetek ilyen szerencsés, mert a mienk magánegyetem, itt nem sztrájkolnak. Ellenben történt izgalom is, egy kis otthoni érzés töltött el rögtön, olyan volt, mint Budapesten: tegnapelőtt mentünk kajálni, és a bulvár Foson belekeveredtünk egy fasza többezeres tüntetésbe...elsőnek csak 1 csomó rendőrt láttunk, majd nagy dudaszót, artikulátlan ordítást hallottunk, a kézi ordibátorokon keresztül osztották a népi vezetők a Sárközyt, majd hirtelen nagyon sok ember lett körülöttünk, és nagyon nagy fojtó füst. Nem, nem könnygáz, csak a világító fáklyik füstöltek, illetve eldobáltak 1-2 füstbombát is...hát nem volt kellemes, nehéz volt levegőt kapni. A lányok kicsit megijedtek, mi Jocóval egy-két: "Gyurcsány, takarodj!!" felkiáltással szolidarítottunk a tömeggel. Elkapott a tütnetés szele,bőszen kerestem valami kordont, amit lerúghatok, mert ugye, mint tudjuk, a kordon döntés is hungarikum, de itt a rendőrök nem állítottak kordonokat, nem vertek meg öreg néniket, sőt nem is lőttek szembe gumilövedékkel.

Így hát átverekedtük magunkat az egyébként nem túl békés tömegen (mindenki ordítozott), majd betértünk a füst elől a menzára.

 

Amúgy a hetem erősen tanulósos volt, már eléggé a végkimerülés szélén érzem magam, az elmúlt két napban egyszerúen alig tudtam rávenni magam, hogy leüljek, és csináljam a dolgomat. Ezért inkább esténként söröztem, hogy oldajm a napközben felgyülemlett feszültséget, és hajnalban keltem, hogy megcsináljam a házikat, de ez sem volt jó taktika, mert hát az fárasztó egyetem után jól esett sörözni idegnyugttás célzatjából leginkább, ugye,  de a hajnali kelés elég gyilkos dolog, nincs nála rosszabb. De legalább bebizonyítottam magamnak, hogy nem vagyok rongyember, baszkikám, mert megcsinálom én a dolgomat, csak az utolsó pillanatban, de ez ebből a szempontból indifferens.

Ma megnéztem az októberi Frei dossziét, és a végére eléggé sokkolva éreztem magam. A napjainkban hazánk felé irányulő orosz befolyásról/fenyegetésről, és az energetikai egyoldalú függésről szól.

itt a link, nézzétek meg: http://www.frei.hu/magyar/archiv/index.php?id=464&gallery_mode=video

 

Holnap egész nap könyvelnem kell, a csodás úristenit, még iskolába sem megyek, annyit kell gyakorolnom. Este pedig Jocóval meghívott minket egy itt élő magyar pár egy magyar estére, sok angersi magyar lesz ott, kiváncsi vagyok, milyen lesz.

Egyelőre ennyi. Kérem, kapcsojja ki......... 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr436328319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása