HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

az élet 1 nagy erdő!

2008.01.18. 15:03 Balezzz

Bonjour!

A héten kikaptuk az összes, decemberben megírt vizsgánkat. A számvitel, ami buzi nehéz volt, 8as lett, ami ippeg kettes...és én még ennek is örültem, azt hittem, hogy lófasz módon könyveltem, de annyira nem, sokkal rosszabbra számítottam. A februári vizsgán elég pont ennyit teljesíteni, és akkor megvan! Mondjuk az nem lesz egyszerű, mert az otthonlétem miatt hiányoztam 2 januári óráról, és most nem vágtam, hogy mi van..ültem az órán, és csak néztem, mint hal a szatyorban.

Ami viszont nagyon örömteli, hálleluja, az hogy kikaptuk a marketing vizsgát, ami 11 pontos lett, ezzel a jeggyel a jók közé tartozom az osztályban, és a logisztika, az pedig 12.5!!!! Ami az egyik legjobb lett az évfolyamon. Ma 1-2 Versace szemüveges picsa az osztályból óra után odajött gratulálni....értetlenkedtek, hogy nem tudok beszélni, de milyen jól megírtam, mennyivel jobb lett, mint az övék. Mondtam nekik, hogy ilyen az a c'est la vie, babám! Muhaha! Nem én vagyok az okos (mert néha a feladatot is alig értettem), ti vagytok a sötétek:-) persze ezt csak magamban fűztem hozzá.

Hozzá kell szoknom, hogy itt nem 60% a mérce, hanem 40%. Ezért mondtam azt mindenkinek otthon, hogy lehet hogy megbuktam...háááát, otthoni viszonyok között a 20ból 12 az ippeg kettes, de itt az már nagyon jó jegy, 4-es körüli, mert 15-nél jobbat senki nem kaphat.

Szal most faszaság van, nagyon! Kezd végre beindulni a szekér! Már nagyon vártam, hogy történjen velem itt valami jó is, és tessék:-))

Ma megcsinálok 1 fordítást, azt határidőre küldöm mailben, és akkor le van tudva végre az összes fordításos órám is. Hétvégén biztonságpolitikát tanulok, mert hétfőn Skyepon fogok levizsgázni belőle..nagyon jófej ez a veszprémi tanár. Aztán a következő héten Semaine Professionnel (szakmai hét) nevű rendezvény lesz, amiben számomra az a lényeg, hogy nem kell bemenni, nem kötelező. Ez pont jól jön nekem, mert végre megcsinálhatom a tehenes export-import esettanulmányomat.

A héten egyébként nem csináltam semmi érdekeset, az egyetlen nem tanulós program az volt, hogy szerdán hajnalba nyúló beszélgetés volt, sörrel öblítve, így jól kicsesztem magammal, mert 3 óra alvás után, kinzó fejfájással kellett végighúznom a csütörtököt, de megérte faszán, mert nagyon jól éreztem magam.

Ma a szomszédommal is beszélgettem...rájöttem, hogy bizonyos témákról már viszonylag jól tudok beszélgetni...vele a szilvesztert beszéltük meg, hogy ki mit ivott, meg milyen sorrendben, és hogy mennyire feküdt meg tőle:-)

Tegnap este megnéztem a Csapd le csacsit, ki tudja hányadszor szétröhögtem magam rajta.

Örökérvényű igaz-klasszikus a főcímdala, a Ki megpróbál szeretni , Csókos Miska bácsi előadásában, a Kiszáradt a demizson című lemezről: (nézzétek meg a linket, 01:05-nél kezdődik a szám:-)))

"Ki megpróbál szeretni,

szíve bajba kerül,

van úgy hogy nem sikerül

a folytatás....

Az élet egy nagy erdő

ezernyi vész!.........."

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr686328295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lac 2008.01.20. 13:14:23

hát ennék a szekérelindulásos dolognak örvendek Ecsém!! pláne, hogy felfele megyen, csak így tovább, alázd le a medencéseket!! :) azért egy ejnyét is mondok, hogy nem gurítottunk egy serecskét Pesten..hinye!!

blogtulaj 2008.01.20. 14:17:28

Drága tiszteletbeli bátyám! Azé azt elhiheted-e, ha lett volna rá időm, akkó felkerestelek volna erősen Pestiába, de annyira szűkös volt az idő otthon, vizsgákok, minden fisz-fasz, az uccsó estét Pesten meg illendő volt családi körben tölteni, tényállásilag!De ami késik, nem múlik, k.b. 1 hónap múlva megint hazalátogatok, azt majd jól félrebasszuk a hajunkat valmi jó fővározsi hangulatkarbantartó egységbe jól:-)

Lac 2008.01.20. 17:01:49

okker, zsír, nanáhogyde beszéljünk, közbe még egy sört is letuszkulhatunk a torkonkun lefele oda. :)
süti beállítások módosítása