HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

túl a nehezén

2008.02.12. 17:52 Balezzz

Sziasztok!

Ezen a napon is túl vagyok, hála Istennek!!!!

tegnap este csak 11ig tudtam tanulni, de már annak sem volt értelme, a számológépen mindent félrenyomkodtam, félreírtam mindent a gyakorló könyvelő füzetembe, úgy éreztem magam mint 1 diszgráfiás. Szóval alvás, ahogy letettem a fejem, már rögtön ébresztettt a telefon....szóval elég hamar elaludtam, konkrétan abban a pillanatban:-)

Reggel még 1 órát tanultam, a vizsga 9kor kezdődött, de a jó fej franciák az utolsó pillanatban megváltoztatták a helyszínt, egy számunkra ismeretlen épületbe, ezért őrjáratoztunk az egyetem körül, mire megláttuk egyik szaktársunkat, akit üldözőbe vettünk, és így találtunk oda. Ez a jazz-tanszék mellett volt.

Elkezdtük, majd a szomszéd teremben a jazzisták is rákezdtek---nagyon jó volt, csak ezek a hülye picsa osztráktársaim nyavajogtak, hogy mi ez már, nem tudnak koncentrálni.

Én nagyon élveztem pedig, egyszer azon kaptam magam, hogy önfeledten fütyörészek vizsga közben, és mindenki rám néz:-) No, akkor abbahagytam..biztos hülyének néztek, de nekem télleg tetszett:-) És nem zavart.

A vizsga elég nehéz volt, volt benne könyvelés meg miden lópikula, 3 nagy feladat volt, abból kettőt tudtam megcsinálni. Ez szerintem elég lesz, belőttem olyan 50-60% körülire.

Aztán ebéd, majd számtech...a gépem szarakodott, a tanár meg legelőre (nem mezőre, hanem a terem legelejébe:-) ültetett, hogy figyelemmel tudja kísérni a tevékenységemet, ezért csalni nem tudtam...de nagyjából magamtól is meg tudtam csinálni, word-ben és excelben kellett garázdálkodni, nem volt vészes.

De már megint nagyon lefáradtam.....éppen már megkönnyebbülve éreztem volna magam, amikor óra után beszélgettünk 1 picit a szaktársakkal, akik azt mondták, hogy még nincs vége, péntekre kell írni egy 10-15 oldalas dolgozatot az eddigi Seminar Professionelekből, azaz szakmai szeminárokból, amikre nem is jártunk, mert azt hittük az nem kötelező....hát a bejárás nem is, de a dolgozat igen.
Ennek különösen örültem, mert egyen sem voltam, azt sem tudom,miről volt szó ottan.....szóval megkértük Julie-t, az egyik csajt, hogy hozza be a jegyzeteit holnapra, és valamit összekaparunk belőle péntekig. Szóval még nincs vége.....geci jó:-(

Majd holnap nekiállok, ma álljon neki az, akinek két anyja van, bassza meg a ló, ezt jól megmondtam!

Holnap d.u. 2kor lesz 1 fordítás, arra nem lehet készülni, mert a helyszínen kapjuk meg a szöveget, meg pénteken egy ugyanilyen.

A mai program: vettem magamnak 1 sört és élvezem a napfényt, és a meleget (itt simán van 15 fok!) Este pedig Cédriccel belazulunk, eldobjuk az agyunkat csunyájú, oszt majd ráérek holnap reggel megkeresni, addig úgysem kell....eleget használtam mostanában, hadd pihenjen!



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr476328245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása