HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Tours túra

2008.04.27. 18:11 Balezzz

Csummer

Most gyors leszek, mert elég sűrű volt a hétvégém, eddig nem volt időm írni, és most se nincsen annyira...a szürke hétköznapok fogaskereke bekapott rendesen, egy jó sztorival sem szolgálhatok a melóhelyemről......nem történt semmi, és ezért rettentően unalmas volt. Főleg azért mert alig volt munkám: Rénaldnak a báttyája ippeg Pesten vendégeskedik, ez azt jelenti, hogy ezek a hülyék minden este be vannak baszva, főnök úr alig járt be dolgozni, találkozót nem szervezhettem neki, mert részegen nem akar vezetni...tehát csak ültem, néztem, mint hal a szatyorban. Arra volt jó ez az üresjáratos hét, hogy Pallag Zoltántól kedvet kapva mégjobban beleássam magam a kortárs magyar irodalom zömmel alkoholista íróinak világába, és főleg műveibe. Nagyon sokat olvastam.

Persze nem lehetett zavartalanul, jobb kezem mindig az egéren, ha valaki bepattant az irodába, én már löktem is az Excelnek neki jól, tápláltam az adatokat, és milyen jó, hogy ezek nem tudnak magyarul, mert csak annyit írtam ilyenkor: cégnév:kutya, cím: cica u 2....pont mindegy, ezek nem vágják.

A házban is minden ok, a környéken egy viszonylag nagyobb népírtás hajtottam végre az őshonos emlős populációban, nemhogy az egereket nem hallom többet, de már a mókusok sem igazán mászkálak a tetőn....hirtelen olyan üres lett minden. Szerdáig fos-szar idő volt, a hangulatom nem különb, de ahogy kisütött a nap, és közelgett a hétvége, már mindjárt faszásabb lett. Csütörtökön volt egy necces helyzetem a verdával: éppen megyek haza ebédelni a cégtől nem gyorsan, 50 körül, amikor is az egyik kanyarban meglátok egy Mercit szembejönni velem, az én sávomban!! Satufék, ABS megfogta jól, 20 centi hiján bele a C osztály orán lévő birodalmi csillagba. Ablak le volt engedve, ösztönösen magyarul üvöltöttem át a faszinak, hogy a jókurvaanyádat, te buzi, mit képzelsz, mire ő franciául elnézést kért, azt hitte, hogy ez egyirányú, majd nagy gázzal elhajtott. Kösz a semmit.

Szóval mákom volt, csak utána kezdett el verni a szívem...bajom nem lett volna, de kis 206 nem járt volna jól, még ha nem is az én hibám, akkor se lett volna egy jó pont a főnöknél, hogy az autó lezúzódott csunyáju.

Pénteken vissza Angers, Noémivel este sörözés a HC-ben, idei második szabadtéri, de nagyon jó idő volt, 3:40ig iszogattunk, dumáltunk. De nem akartam bebaszni, mert élénken él még bennem, amit múlt hét vasárnap éltem meg, a szombt éjjel elfogyasztott 7 deci viszki után.....én még olyan másnapos sosem voltam, az mg hagyján hogy vasárnap délben még úgy be voltam rúgva, hogy a folyosón a falat zsúrultam a fejemmel, 2 oldalt, meandereben, de este 6kor is még hányingerem volt. Persze nem hánytam, nehoyg könnyebb legyen. A gondtalan fiatalság korszaka lezárult, már nem tehetek meg mindent a testemmel, már megbosszulja. Nem minden pereg le, sajnos.

SZóval így szombatra megőríztem a agyamat, délután elindultunk kirándulni 5en, mert az egyik itteni magyarhoz jött 2 barátja látogatóba szépen, és az idő is jó volt, a gázolajat fizették, mi kell még? Irány Tours, ami 130 km-re van Angerstől, az út végig a Loire mellett vezet, folyamatosan látni a folyót, faszán kanyargós szakaszok vannak, imádok ott vezetni. Kentem is neki rendesen, arra való a cégóttó.

Útközben is megálltunk egy fasza kis faluban, ott is volt egy Chateau, aztán Toursba olyan délután 5 fele értünk: VOlt ott gyönyörű székesegyház, meg minden fisz fasz, csináltam sok képet, majd megmutatom, akit érdekel. Sokkal királyabb hely, mint Angers, hangulatosabb, nagyobb az élet, több a fiatal az uccán, van sok kiülős, kávézós-sörözős-cigizős hely, terek, minden lópikula.

Láttunk egy olyan csöves faszit, akinek az egyik keze le volt vágva, és a hasára volt rávarrva a tenyere!!!! És azzal kéregetett, ott kiállt neki a keze csuklótól, a hasából.. Direkt oda mentem hozzá, megnéztem, de nem tudtam jól lefényképezni, mert atom büdös volt a fószer, már olyan 4-5 méterről is. Meg nem is hagyta magát......ilyet még nem láttam....vicces kedvű orvosok lehettek ezek...vagy fasztuggya, de nagyon durva volt.

Fagyiztunk, korzóztunk, nagyon jól eltelt az idő. Este 8kor vissza, de persze eltévedtünk, nem kicsit, 1 órát szarakodtunk....rossz autópályára hajtottam fel, és pont az ellenkező irányba mentünk, utána rájötünk, hogy ez így kurvára nem jó, akkor lejöttünk, majd a táblák visszavezettek ismét arra a pályára. Szóval ismét le, vissza ahonnan elindultunk, és ösztönösen, az égtájakat nézve valahogy megtaláltam a hazautat. Fél 12re értünk haza, alvás, ma mosás, kebab, aztán 7kor találkozom Ninával, elmegyünk sétálni a parkba, iszunk egy sört, de nem maradok sokáig, mert indul a mókuskerék, és aludnom is kéne vmikor, holnap úgyis hajnalban kelek.

Csumidázlak titeket! Márcsak 10 nap, és író-olvasóközönség találkozót rendezünk, olvasóközönségem szeszprémi tagjaival, plusz meghívott sztárvendégeimmel, Báttyóval, Mikivel, Gerivel, meg aki még akar! Huh, de várom már!

PS: szúrok fel pár képet Tours-ról.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr786328061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csidar 2008.04.29. 10:46:26

ezen a csöves faszin röhögőgörcsöt kaptam, annyira abszurd :-D kik ezek az alkesz irodalmárok? mesélj róluk :)

tulaj 2008.04.29. 14:56:42

Ezek kozul egyelore kettot ismerek, a neten elolvastam toluk eddig mindent ami fenn van. Az egyik Pallag Zoltan, akinek a versét posztoltam, a masik Ficsku Pal, akinek a novellait itt olvashatod ingyenér: Gugliban valogathatsz kedvedre, de ez az egyik legjobb: http://www.mozgovilag.hu/2005/02/08ficsku.htm Majd lehet hogy a hétvégén irok egy poszt arrol, hogy miket olvasok mostanaban. Te meg irjal nekem e-mailt, bazsi, oszt mesélj, hogy mi volt tennap este!
süti beállítások módosítása