HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Festival Tour des Scenes

2008.05.26. 15:32 Balezzz

A csodas Uristenit, ez a hétvége nagyon kiralysagos volt! Mondhatjuk ugy is hogy odabaszott jol!
.
Penteken munka utan Angersba érve el is kezdtunk rogton melegiteni, csak 4 eros sort ittam, aztan siettunk a koncertekre. Az elso valami rezes ska banda volt, ami jo, jo, de nem az én stilusom igazan...igy otthagytam a lanyokat, akik igencsak jol voltak mar addigra, én meg hazaugrottam a maradék 1.5 deci viszkimért, amit, lévén vészhelyzetrol volt szo, hisz jozan voltam a buliban, lehuztam szépen izibe, onnantol nekem is jo lett. Visszatértem a csajokhoz, akik addigra mar a fuben ulve rohogtek a kastély mellett......a kovetkezo koncert a Sexypop nevu zenekar volt, ami nevével ellentétben nagyon jo, grunge-os, kicsit punkos rockot nyomott, kemnyen, és angolul, mert franciaul az osszes rokkzene komolytalannak hangzik.
.
A francia rokkfesztivalok halkabbak a magyarnal, és nem pogoznak, csak allnak, és néznek ezek a birkak.
En viszont nem ezt szoktam meg egy punkrock koncerten, és mivel a rokkenroll rugoja elkezdett szétfesziteni belulrol, és mar amugy is nagyon baratkozos hangulatban voltam, odamentem egy csapat franciahoz, elmagyaraztam nekik hogy kell pogozni, szemléltettem, hogy jol megtanuljak, onekik tetszett, hamar bele is jottek, és onnantol egy nagyon fasza kis 10-15 fos pogot alakitottam a Sexyopo koncertre......a korben allo emberek csak néztek, hogy mi ez, mit csinalunk:-) En meg rohogtem rajtuk, és az ujdonsult haverjaim is....nagyon megkedveltek, egy csomo mindenkinek bemutattak, kaptam ingyen soroket is stb....
.
Aztan a koncert véget ért, utana még mentem sorért, és tok jo érzés volt, hogy magyarul kérhettem a sort Angersban (Szia, egy korso csapoltat az occsobikbo, lécci) , és ki is szolgaltak...ugyanis Nina volt a csapos.
.
Utana sok valamilyen rejtélyes okbol sok komuves és kamionsofor gyult korénk, mind fuzték a magyar csajokat, én meg csak rohogtem...vigyétek oket, hadd legyen nekik jo :-) A komuvesek felbatorodtak, a lanyok elmenekultek, én még Ninaval boklasztam egy kort a varosban, hogy menjunk mar diszkoba, de annyira tele voltam, hogy elfelejtettem a diszko nevét, meg amugy is, azt is hogy hol van, szoval elbucsuztunk egymastol, azt hazamentem.
.
Szombat: este lenn iszunk a HC-ben, eccercsak odajon egy orosz és egy lengyel srac, mar kissé ittasan, hogy csatlakozhatnak-e, mert halljak hogy magyarul beszélunk, és ez jo. Mondom; hogy hogy a villamba ne, tesvérek...és igy ismerkedtem meg Nyikolajjal es Adammal, akik atom jo fejek, és szornyen tudnak inni. Mint a szlavok altalaban. No ez az este éjfél tajékara mar szétborult teljesen, mindenki esett, kelt, ketten, Noémival eljutottunk a fesztivalra, a tobbieknek ez nem sikerult...ott mar lecsusztunk az osszes koncertrol, de baratkoztunk sok franciaval, rohogtunk mindenen atom szétcsapva, és ultunk a betonon.....nagyjabol erre emlékszem......fujtuk a fustot és ittunk . Es ez odatett nagyon. Alig birtunk hazajonni, olyan reggel fél6 fele, de egy atom jo élmény volt..reggel ez a 2 hulye szlav mar viszkivel akart kelteni, de nem kértem, majd délutan hivtak hogy igyak, de végulis nem mentem le, mert rajottem, hogy én igazabol nagyon masnapos vagyok, és nem kivanom.
.
All in all, nagyon fasza 2 este volt ez a hétvége...oldom a stresszt hétvégén, az agyamat kikapcsolom, ha iszom-bulizom, emberek kozott vagyok, és igy legalabb nem gondolkozok azon, mennyire szeretnék mar végleg hazamenni.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr186328023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Győző 2008.05.26. 16:53:46

Nagyon fasza lehetett Bálintkám! VEN desszert íze van a sztorinak. Bár gondolom odakinn FÉNY azért nem volt. :)

blogtulaj 2008.05.26. 17:16:32

Jaja, ez hab volt a tortan.....FéNY itt nincsen sajnos, de azért az ember feltalaja magat idegenben is, ha jokedvet szeretne:-)

Mikki 2008.05.26. 21:25:05

Folyton csak a pia, meg a hangzavar...hát én nem ismerek rád!

blogtulaj 2008.05.27. 09:49:37

En se magamra....teljesen megvaltoztam itt....ugye otthon eddig csak a konyvtar volt, meg néha a sakkversenyek, és a felolvasoest a kulturban szombat délelott. Most meg? pffff, ramkerult a partybilincs:-)

Mikki 2008.05.28. 09:56:07

Jaaaaaaaaaj, tagnap este furán voltam!!! Még kicsit ma is...

Marci 2008.05.29. 17:45:22

Egy ska együttest ott hagyni???Bálint, Bálint! NAh lehet azért a whiskyért Én is ott hagytam volna csapot-papot....:) Bálint!Elástuk a kindertojásokat, állítólag rohadtul látszik, ahova ástuk, sztem nem éri meg a 2010-es VEN-t:)

blogtulaj 2008.05.30. 08:33:12

én tudod hogy nem szeretem a ska-t. A képeket lattam az asasrol, viccesek! Nem tudtatok mélyebbre leasni? Ha latszik, akkor valamilyen kivancsi orult biztos kiszedi onnan oket 2010ig....és még nem is esett ra az eso, ami elmossa felette a foldet.

Marci 2008.06.01. 16:32:41

Én nem tudom, sztem annál mélyebbre nem nagyon lehetett!NAh amjd kiderül 2év múlva, csak az a szar benne, hogy az tök rövid idő, nem lennék meglepve, ha még itten koptatnám az egyetem padjait....:)

tulaj 2008.06.01. 16:34:30

Hát remélem meg lesz! 2 év múlva meg már csak otthagyjuk végre az egyetemet! Ha az Isten és Gergózsuzsi és úgy akarja, leginkább :-) Csak ügyesen a vizsgákkal!

Marci 2008.06.01. 16:59:38

Köszi!SZerdán szigorlat...aztán német felső nyelvviszga...:( Én inkább a Gergózsuzsitól tartok, nem IStentől....az utóbbival jobb a kapcsolatom...:) Neked jó melózást!

Marci 2008.06.01. 17:00:54

Indulok is most misére, ápolni a kapcsolatokat...:)))
süti beállítások módosítása