HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

ugrok haza, mint 1 kenguru

2007.10.23. 23:14 Balezzz

Sziasztok!

 

Nem, még nem bolondultam meg, nem minden ok nélkül adok ilyen beteg címet. A nagy újság az, hogy ettem kengurut. Ha előtte is tudom, akkor nyilván nem kóstolom meg azt a finom oldalast, de mivel csak utólag kötötték az orromra, így már nem védhettem ki e barbár cselekedet.

Pont annyi íze volt, mint amennyi lelkiismeretfurdalásom támadt......végül is, így is, úgy is, már leölték az ausztriaiak, döglött volt már erősen, mire a menzára jutott olyan messziről. Végül is, ha nem én eszem meg, megeszik mások.

Ez olyan ám ez , mint a háború. Ha nem lősz, ők lőnek le téged. Komolyba, baszkikám:-))))))

 

Amúgy kurvára nincs időm írni, bocs. Zúzda ez az uccsó hét, mindennap éjjelig fordítok, 2 zéhá is van, csúnyák nagyon. De már csak a szerda van vissza, és megyek haza!!! Csüt. hajnalban fel Párizs, és délre már haza is érek!!

Egyéként most nagyon faszán vagyok, csak fáradt, mert aludni, no, arra nincs idő. Viszont hétvégén voltunk kirándulni, parkban sétálgattunk, bementünk a várba, minden jót tettünk. Majd ha elmondják a okosok otthon, hogy kell, akkó rakok fel képeket is. Most viszont vissza kell térnem a fordításhoz:-(

 

csocs 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr446328341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csidar 2007.10.24. 14:35:57

várunk Ötsi :) nem nagyon találtalak a Szkájpon mostanában...

Hal C. 2007.10.24. 15:59:48

Öcsisajt! Erre fordítsad mán magadat, ne azt a sok bötűt fordítgassad! Amúgy bátyáddal egyetemben nekem is bújni kell a tankönyveket (ugye Bazsi, elkezdeted már???) közig szakvizsga ügyileg. :((( Olyan de olyan partit kaptam a haveroktól hétfőn, hogy öröm volt nézni, meg mesélni is az lesz. :)

Mikki 2007.10.25. 14:29:08

Szia! Ha hazaérsz hívj fel a péntek este miatt. már várom nagyon!!! Asszem csak ketten leszünk, mivel csak én leszek itthon!!!

Lilla 2007.12.26. 19:31:18

szia!hogyan mentél ki Angersba tanulni? szeretnék énis menni, nagynéném tanult kint 1évet, és állítólag könnyű kijutni! Hm? Előre köszi a segítséget! Légyszi mailt írj! athletessa@gmail.com köszi
süti beállítások módosítása