HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Jocó has gone.....

2007.12.09. 21:48 Balezzz

No, 2 tanulás közti szünetben prezentálom 7végém történéseit.

Péntek: ugye, az előz posztból erősen kiderül, milyen csodás éccakám volt.

Pénteken korán keltem, 6:30kor, próbáltam tanulni,de agyam már nem sok volt, majd még volt egy óra így a vizsga előtt, amiről azt mondták, hogy csak 9-10ig fog tartani...nah, ehhez képest egy kicsit még ráhúztunk, csak röpke 2.5 órát, és így is alig végeztünk az anyaggal.
12:30kor vége, utána gyors, kapkodós, ideges ebéd, 10 perc alatt megpróbáltam átnézni, mit is tanultunk délelőtt, majd 2kor vizsga.

Hát úgy mentem be, hogy semmi esélyem, egyszer sem tudtam végigolvasni az anyagot, és amit délelőtt tanított, abból is kérdezett a vizsgán..jó nagy szemétség ez.....de szerencsére többnyire olyat, ami eszembe jutott (tesztes volt, ez könnyebbség nekem).

Így meg is írtuk, sztem meg lesz, 40 perc alatt mindenki végzett...de a felügyelő tanárnak megmondták, hogy 3 óráig nem léphet ki senki a teremből......így mindenki malmozott, és kurvaanyázott 20 percen keresztül...az emberi butaság határtalan...miért nem mehettünk ki, ha már mindenki végzett? áááá!

Eléggé fáradtan nekiálltunk sörözni , Jocó elő bucsúbulija volt ez, de nem buli,mert szomorú vagyok, hogy elmegy....de tudom, hogy neki így jobb......leadta a szobája kulcsát, most a szobatársam lett, befogadtam, mert nem lett volna hol laknia a vasárnapi repülő indulásig. Ekkor köcsögök a franciák, nem engedték meg, hogy vas. adja le a kulcsot.

Lazára fogtuk a dolgot, fejenként csak 4-4 erős Krönenbourg került elfogyasztásra ( 7-8 Borsodi erősság/kopf), aztán alvás, én ágyon, szegény Jocó a földön.

Szombaton délután tanultam, majd este 8 fele már töltöttem magamnak 1-2 piros fröccsöt, úgy tanultam, aztán kis idő múlva rájöttem, hogy enek így már nincs értelme:-)

9fele átjöttek a lányok, így már 7en itaolztunk az én kicsi szobámban, az idei utolsó Hungarian Corneren.....Jocó ráadás bucsúbuliján...Kiválóan sikerült az este, mert ez alkalommal mindenki berúgott, nem csak mi Jocóval, így erősen elkezdtünk csujjogatni, énekelgetni ollan este 11 fele.

Aminek az lett a következménye, hogy kurva nagy kopogásra eszméltünk: a helyi rambo, a fogatlan portás és egyben szekurity üvöltözött az ajtóban, kicsit fuldokolt ugyan a rátóduló füsttől, de ez nem akadályozta meg abban, hogy bennünket mindennek elszidjon (nagyon rá van kattanva a külföldiekre), engem figyelmeztetésben részesítsen ( valószínűleg kell mennem majd az igazgatóhoz!!!! Bár ezt nem értettem pontosan, mikor...így hát nem megyek...én nem akarok tőle semmit..ha ő akar velem beszélni, tudja hol lakom:-)

2 figyelmeztetés után kirúgnak a koliból. Már csak 1 kell:-))

Nagy fasz volt az öreg, mert nem zavartunk senkit, hétvégén nincsen senki a szinten, 2 ember van csak, de 5 szobával arrébb, nem hinném, hogy zavarta volna őket...hiszen ők át sem jöttek.

MIndegy, a bulit nem sikerült elrontani, már elég részeg voltam, a faszi után az ajtót kulcsra zártam, visszakapcsoltuk a zenét, aztán ő kopoghatott utána, sajnos, azt már nem hallhattuk meg:-)

Én megittam mind a 2 üveg Cabernet Sauvignon-omat, jól be is kentem tőle. Hajnalban már csak páran maradtunk, beraktuk a Kadlott Karcsit, és ott táncoltunk, mulattunk a szobában jól.

Aztán Jocó kicsit bealudt a sarokban, akkor mindenkit hazaküldtem, aztán megcsináltuk a fekvőhelyét, hogy tudjon aludni, de olyan jó részegek voltunk, hogy felrúgtunk 1-2 letámasztott söröcskét, ami kifolyt, kicsit az ágyamra is, de basztunk bele, fel nem töröltük. Ma reggel 7kor Jocó elment, nem tudom, hogy bírt felkelni, én még nagyon kómás voltam. Délután 1kor bírtam csak felébredni, és undorító sörszag fogadott. Takarítottam, aztán egyedül elmentem ebédelni...sosem ebédeltem még vasárnap egyedül. Nem jó dolog.

Most meg tanulok ezerrel, bár a munkámat lassítja a kínzó fejfájás, de hát én csináltam, viselem a következményeit.

Jocó meg már hazaért. Neki már jó. Fura lesz itt nélküle, elment az egyetlen itteni barátom....

Ez a hét még gyorsan el fog telni, majd ha visszaövök, akkor lesz majd inkább a "sok ember közt vagy leginkább egyedül" eset fennforgása. We'll see....

Most hétfőt kiveszem szünetnek, kedden reggel fordítás zh, szopó a javából, utána ismét gyakhely ügyben megbeszélés (megint jól lebazsnak, hogy még mindig nem találtam) utána délután meg szóbeli prezentációm lesz.

Szerdán meg 2 vizsgám lesz, Marketing és Logisztika...kibaszott durva, 2 db egyenként 300 oldalas könyv van, amiből tanulni kéne. De ez esélytelen, így hát megszereztem a kijegyzetelt verziót, ez csak 35-35 oldal. Tennap meg ma ezeket szótáraztam ki, hogy értsem is, mit olvasok. Holnap, meg kedd délután megpróbálom megtanulni.

Pénteken meg ismét 1 zh. És alvás, hogy bírjam a szombati éccakámat, merugye brémai átszálással közelítem meg szép hazámat...csak a szájbatolt vizsgákon legyek túl, csak végre otthon lennék már, a szereteimmel, a barátaimmal, veletek!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr816328305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csecse 2007.12.10. 09:41:41

na Bálint told má haza magad, mer' kiszáradunk!!!

blogtulaj 2007.12.10. 11:02:03

igyekszem Csecsbácsi, röpülök én, amint lehet! Csak ki ne száradjatok:-)

Hal C. 2007.12.11. 08:24:35

Te... történik veled bármi jó ott a piáláson kívül? Úgy komolyan.

csidar 2007.12.11. 14:25:45

küldök energiát baszkikám, tarcsá ki, a somogyi bicskások nem törnek meg! Aztán gyere majd, várunk! :)

blogtulaj 2007.12.11. 17:12:59

Most komolyan? Azon kívül, hogy minden második este kortyingatunk, azon kívül nem sok. Ez van. Báttyó, kösz az energiát, elkaptam a leszedőpajzsommal, átkonvertálom az itteni szabványra, és alkalmazom az ellenség ellen:-)

Lackó 2007.12.12. 10:40:47

bálint várunk már nagyon úgyhogy told magad ide és rugjunk már be!!!!!! de nagyon

blogtulaj 2007.12.12. 19:13:47

Szevasz Lackó! Ne aggódj, én már erről álmodozok 1 ideje! Ígérem, 20-ám berúgunk, bobira isszuk magunkat, de csunyájúú:-)) már tsak pár nap! Ma vizsgáztam, megbuktam, de van 2 Guinness-em, üvölt a Csapda, és így már szebb a világ:-)

Mikki 2007.12.15. 23:37:25

ja...ugyanezek...

Mikki 2007.12.17. 15:27:35

Na most hogy végre hazaértél, örül a világ! Még a MÁV sem dolgozik a tiszteletedre!!!
süti beállítások módosítása