HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

Döglött tehén

2008.02.09. 13:43 Balezzz

Éjjjó!

Előadtuk a tehenet. Vége. Döglött tehén.

"Ha kérdezik, hogy mi a kedvenc állatod,
Ha bátor vagy, s a véleményed vállalod,
Mondd azt, amit én!
A döglött tehén!! "

Csütörtök több szempontból is nagy nap volt. Egyrészt azért, mert az volt az utolsó napom ezen a szájbatolt egyetemen, az utolsó óra is véget ért. El sem hiszem, hogy már ennyi idő elment....de ezt nem bánom, nagyon nem szerettem én oda járni.
A másik, hogy délután pedig a Nagy Tehén Project-et kellett prezentálni. Faszán megcsináltuk Judittal a powerpoint, amikor is az idegbeteg csapattársunk, aki mindenkinél okosab, ügyesebb, sőt mindent jobban is tud, a prezentáció kezdete előtt 15 perccel belenyúlt, és elbaszta az egészet. Ahogy a leptopja fölé hajolva próbálta rendezni a sorokat, én közebn majdnem felrobbantam az idegességtől, és folyamatosan azon gondolkodtam, ha most erőből kisagyon vágnám, vajon hány billentyűt tudna egyszerre megnyomni a klaviatúrába becsapódó fejével.
De erről aztán nem győzödtem meg empirikusan, hagytam élni, hiszen neki is része volt az előadásban. 3 tagú zsüri előtt kellett előadni..szépen felöltöztem, ing, zakó, azzal nem is volt gond. Hanem a szöveg, amit felolvastam a diavetítéshez kommentár gyanánt, mezőgazdasági szakszöveg volt, ugye, és néha még én sem értettem....ebből következik, hogy a zsűri sem mindig....vágták ott az értetlen fejeket. De nem különösebben érdekel, külföldi vagyok, nem tudok annyira franciául, ez van. Végül is a végén az eredményhírdetéskor azt mondták, hogy jegyet még nem mondanak, de megütöttük a szintet. És ez a lényeg, szarok az alkotmányra,nekem jó a kettes is amúgy.
Aztán este kis sörözés, de csak lazán, és egy nagy alvás, mert az már kellett. Pénteken felvettem a cigánykölcsönt, örültem neki nagyon. Vettem is belőle gyorsan egy repülőjegyet, szóval mostmár tutifixbiztoshótziher, hogy 16-án érkezek szép hazámba! Még Pesten hupákolunk kicsit báttyónál, vasárnap-hétfőn otthon leszek előreláthatólag. Szerdán meg felcsapatnék Szeszprémbe.
!
Bakonyi betyárok, figyejjetek: 20-án, szerdán egy atomdurva arconpörgős expresszós buliba benne vagytok-e? Meg kéne próbálni megismételni a decemberit:-) Bár az már túlzás volt...:-) akkor valami hasonlót!
!
Egyébként a hétvége tanulással telik, kevés idő alatt nagyon sok mident kéne megtanulnom, de istentelenül lusta vagyok, és látjátok, most is blogot írok, ahelyett, hogy számvitelt tanulnék. Kurva élet, nagyon nincs már kedvem ehhez! De már csak ezt a pár napot kell kihúzni, és csöcs,húzok haza, aztán otthon lesz majd igazán jó 2 hét!
.
szép hétvégét minden kedves kollégának!
.
.
u.i.: egy kis történet a kultúrált franciákról: ma délelőtt békésen cigizek az ablakban, látom, hogy a koli előtti parkolóban megáll egy 307 Peugeot, kiszáll egy jól öltözött, elegáns 60-as nénike, majd gyanúsan körbenéz, és beoson a parkoló mögötti füves gyöpre. Már rögtön gondoltam, mire készül, ezért ugrottam az apparátért, gondoltam lefilmezem, és beküldöm a subba.blog.hu-ra, de sajna elkéstem, mert mire beüzemeltem a masinát, a néni ippeg felált a gugyulásból, felhúzta a seggére a nadrágját, és mint aki jól végezte a dolgát, beült a kocsiba, és elhajtott. Hihetetlenek ezek a franciák....fényes nappal, háta mögött a nantesi autópályán pár méterre húznak el az autók, előtte pedig egy kollégium..ááááá. Félelmetes. És ez már nem az első eset, amit láttam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr796328259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása