HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

bigribeszámoló

2008.02.14. 14:50 Balezzz

Szevasztok Pajtások!

 Kezdem időrendben:

 

Kedd este tényleg belazultunk Cédriccel, ittunk borot, jó volt, aztán elmentünk éjfél körül szétnézni a városban, mi a helyzet...és csodák csodájára, találtunk egy bulit, ráadásul erasmusost, tele volt a hely, és volt zene is meg tánc is! SZóval nekiálltunk hirtelenyen inni, hogy nekünk is jó legyen...hát jó is lett, sikerült egy TGV jegy árát leöblíteni a torkomon (30 euro), dehát ez van, végeztem nayjából a vizsgákkal, meg amúgy is, még sosem voltam Angersban tánczos helyen, meg amúgy is, jövő hónaptól kereső ember leszek:-) 

 

Szóval bemartunk, úgy ahogy kell, én már a "mindenki haver" stádiumban voltam, odamentem ismeretlenekhez haverkodni, így egy csomó emberrel beszélgettem, franciákkal franciául, spanyolokkal, portugálokkal meg angolul. Több nációval nem találkoztam. Mindenki nagyon aranyos volt, csak sajnos elég sötét volt, így nem ismerném meg már őket nappal, ha találkoznék velük:-)

Kicsit táncolgattunk is, de a DJ afrikai volt, és a diszkó shitet keverte afrikai zenével, amiből egy geci szar egyveleg jött ki, de hát ez van. Minden nem jöhet össze. 3ig ott voltunk, aztán haza, mert nekem másnap vizsgám volt még. Jó kis buli volt, szétröhögtük magunkat mindenen:-D

 

Szerda reggel a főnök hívott, ő keltett, szokás szerint, megint még kissé részeg voltam: mondta, hogy talált nekem egy szobát v. lakást (ezt nem értettem rendesen) és hogy minden oké, márc. 3án kezdünk, majd akkor aláírjuk a szerződést is.

Eléggé álmos voltam, nem kérdeztem rá, milyen lakást talált, meg arra sem, mennyi lesz a fizetés. De ma mondta a szakvezető néni, hogy jan1től megemélt a gyakronokok minimálbérét 350 euróról 395 re!Szóval gire, nekem ennyi elég is, enniy juttatás mellé).

Mondtam a főnöknek, hogy márc 1-2 körül jövök vissza, és felhívhatom-e a mobilján vasárnap, hogy megbeszéljük a hétfői odautamat, mert ugye amíg nincs autóm, nem tudok elmenni a munkahelyig, lévén, hogy oda nem jár se vonat, se busz.

Mondta, hogy nyugodtan, persze, hívhatom, és majd megbeszéljük a költözésemet is, meg ki jön értem megint a cholet-i vasútállomásra.

Aztán már nem tudtam visszaaludni, újságot olvastam, majd kaja, és 2kor kezdődött a fordítás vizsga.
Elég nagy meglepetés volt, mert nem tudtam, hogy ma 2 vizsga lesz, valamit félreértettem......2 A4-es lapos szöveget kaptunk, és ezeket kellett lefordítani, az egyiket angolról franciára, a másikat meg vissza. Mindezt 2.5 óra alatt.

Mondjuk ha tudtam volna, akkor sem változott volna semmi, mert erre nem lehet készülni, a helyszínen kapjuk a szöveget.
Az volt a stratégiám, hogy mindegyikre szánok 1óra 15 percet, így mindegyik térgyból esélyes vagyok valamilyen jegyre.

De nagyon nehéz volt, és nagyon kevés idő, nem túlzok, minden egyes szót ki kellett szótáraznom:-( Internetet nem használhattunk, így elestem a legjobb segítségeimtől, a fordítóprograomokról és a netes szótáraktól.
Egyiket sem fejeztem be, de az nem akkora baj. a 3/4éig jutottam mind2nek. A fr-angolra egész jó lett, az olyan 3as körüli, az angolról franciára meg siralmas, valahol az értékelhetetlen és a halvány kettes között, de sebaj, mert eddig jó jegyeim voltak belőle, egy 3asom, egy 4esem meg egy kettesem, szóval átmegyek remélem!
 

Aztán tegnap este ismét sörözés, de csak 3at ittunk, ma meg adminisztrációs ügyek az egyetemen, plusz kaptunk 1 fordítást, azt ma éjfélig el kell küldeni. 

Azzal sietnem kell, mert este 9re meghívtam itteni pajtásaimat a névnapi zsúromra, a szobámba, ahol remélem arconpörgés lesz, mert már mindenki végzett a vizsgáival, úgyhogy a lovak közé csapunk!!!

Már csak 2 nap, és magyar földön leszek!!!  

 u.i.: nemrég hívott a jövendőbeli munkahelyem budapesti ügynöke, hogy szeretne velem találkozni, amikor otthon leszek, és lefixáltunk egy találkozót Pestre, 2 hét múlva pénekre. Már Pesten el kell kezdeni a melót, kell már telefonálgatni magyar cégeknek! Jó lesz, már várom. Laza volt a srác, mondta, hogy nem kell feljönnöm Pestre, van kocsija, bárhol az országban tudunk találkozni:-) Nem akartam udvariatlan lenni, mondom, legegyszerűbb, ha én felmegyek, ne ő ugráljon. Szóval minden gire, indul a karrier, fogy a sör, szánsájn van és szól a Tigris!

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr496328241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csecse 2008.02.15. 07:50:42

csá Bálint, boldog névnapot így utólag! Gratula a fasza állásodhoz

Fool és Győző 2008.02.15. 09:23:07

Kedves Bálintka! Jobb később mint soha. Boldog Névnapot kívánunk neked ottan a messzi Franciahonban, valószínűleg a mai napodat a józanodás jegyében töltöd majd.

blogtulaj 2008.02.15. 14:49:59

nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltatok rám. Basszameg, igazatok van, most tudtam csak felkelni, és rájöttem, hogy lemaradtam egy egyetemi búcsúebédről-fogadásról, valaki felrugott egy üveg bort a szobámban és most vörös a padló, és volt 2 sörösüveg az ágyamban, akikkel aludtam...fúú, ez a party durva volt!

Marci 2008.02.15. 17:28:04

CSá Bálint!Én is boldog névnapot kívánok, aztán majd várunk Szeszprémben....siess mert elfogy a söööörr......:)
süti beállítások módosítása