HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

tavasszi hibrid

2008.03.22. 15:00 Balezzz

Csummer!

 

A hétközbeni beszámoló elmaradt...nem volt kedvem írni, elkapott a híres tavasszi egyik szépen kifejlett példánya.

De előtte még a múlt hétvégéről: szombaton istentelenül jó buliban voltunk. Ismét a szobában kezdtük, a szokásos HC tagság, én bombapezsgőztem, de most az elmaradhatatlan  vodkát kihagytam belőle ( tudom, ezért most a bakonyi betyárok papírkutyának neveznek:-), meg ittam 1 literes Leffe-t ami a kedvenc sörömmé avanzsált. Aztán elmentünk arra a helyre, ahol a múltkor elhagytam a SIM kártáyamt, és tiszta véletlenül elittam a TGV jegyem árát, de addig-addig töltögettünk a szobában, hogy jó legyen, hogy már fél2 volt, mire odaértünk, és ugye ebben a csodás városban minden éjszakai ittasellátó és diszkó klub 2kor zár, hogy basszamegaló. A többiek erre hazamentek, de nekünk Emőkével még benne vot a boogie a lábunkban, meg a szesz a szervezetünkben, tényállásilag. Hirtelenyen összeismerkedtünk 2 francia csávóval, akik elvittek a  Dome-ba, ami egy Club Privée, magyarán nájtklub, ami fél5ig nyitva van. Szokásos kép....félméter vastag fém bejárati ajtó, kémlelőnyílás, kopaszra borotvált fukszos-tetkós nigger kidobó, aki szerencésre beengedett. A hely tele volt, nem is volt igazi nájtklub, mert se táncoslányokat, se kurvákat nem láttam...mondjuk már eléggé vakon voltam...de nem is baj, amúgy se lett volna rájuk már pénzem...azt a keveset meg inkább whiskey-colába és vodkanarancsba invesztáltam..ez a kettő került 20 euróba.....bele sem kell gondolni, menniyre picsa drága volt, de ez is lepereg...megérte, mert nem sajnálták belőle a töményet, deci-deci ment bele, és ez adott a hangulatunknak rendesen, abban a pokoli melegben. Egyszóval, nagyon jó volt, sokat táncoltunk, zárásig kitartottunk. Csak az volt a szar, hogy benn nem lehetett rágyújtani, ezért a WC-be jártam titokban cigizni...féltem is kissé, hogy ha észrevesz, csunyául le fog verni a feka majom, de mákom volt.

 

Vasárnap másnap, intenzív fejfájással kisérve, Angersban el is tévedtem a kocsival, rossz helyen fordultam el egyszer, és egy gyárterülteten találtam magam, egy akkora buzi nagyon, hogy majdnem 40 percig tartott, míg kitaláltam belőle.

Mortagne-ban a házam jéghideg volt, a hidegben ott integetett a tavasszi hibrid, hogy most megeszlek, és télleg, rámászott a torkomra. Egész héten beteg voltam, végig hőemelkedés, orrdugulás, minden ami nem jó. De ugye csak egy nyomorult gyakornok vagyok, akinek nem jár a szabadság, szóval végighúztam így a hetet. Nem éreztem magam valami jól. Semmi érdekes nem történt, nagyon hideg volt itt is, építettem tovább az adatbázist, telefonálgatam, ismét sikerült 2 találkozót szerveznem a pesti manágerünknek, ennyi. Szerdán kissé kisütött a nap, most a 206-ossal a falu környéki tanyákat barangoltam be....itt a legelők és a szántóföldek között nem földút van, hanem egy egysávos vékonka aszfaltcsík, ami nagyon egyenes, és nincs forgalom, így faszásan ki tudtam gyakorolni a 0-100-as gyorsulásokat, meg a villámgyors váltás technikáját, hiszen eddig erre nem volt alkalmam, 4 éve terepjárókkal csapatunk otthon, a VW-t meg nem akartam gyilkolni anno. De a peugeot személyautó, nem is olyan rossz a váltója, egész gyorsan lehet adni neki a következő gangot.

 

Ja, és amúgy a természet nagyon szép volt, itt a tavasz, dagad a.....öö...a tészta, a fű elképesztően zöld volt, én meg csak gurultam lassan a mező mellett a naplementében, halkan szólt a jazz....hát ezekért a  pillanatokért érdemes élni!

 

A hibrid mostmár múlófélben van, még kicsit makacskodik, pedig tegnap még a HC-t is lefújtam, pihentettem a szervezetemet. De ma odabaszok neki, és kezeimet partybilincsbe rakom, mert már rámfér, és különben is Húsvét van, messze a családomtól....elég szar ez így, akkor már hogy a villámba ne kortyingassak mán 1 picinkét?

Nem tudom a ma este hol ér véget, könnyen elképzelhető, hogy ismét a Dome-ban...de nem szabad annyira széjjelborítanom magamat, mert holnap vezetnem kell sokat, N-nel elmegyünk Loire-völgyi kastélytúrára...csak 3at terveztünk be, hogy legyen mindenre időnk. Szterintem tök jó lesz, már várom, és hát miért nem használnánk ki a lehetőséget, amikor itt vagyunk, tőlük egy köpésre.....csak sokat kell köpködni:-) de még sem annyit, mintha Magyarországról kéne ide eljönni. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr416328147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikki 2008.03.22. 23:45:38

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok!!!

blogtulaj 2008.03.23. 00:03:02

neked is, drága barátom! Meg mindenkinek aki szereti! Kurva szar ám külföldön, távol tölteni ezt az ünnepet tőletek.....de hát ilyen ez a szelávi....c u soon...at least i hope so.
süti beállítások módosítása