HTML

Mortagne Combat

Friss topikok

  • tulaj: heló-heló, nehogy azt higgyétek hogy hazajöttem, és szomi vagyok! Épp ellenkezőleg: itthon ku... (2008.08.14. 20:46) számadás
  • tulaj: En is gondolkoztam azon, hogy büszkeségből nem fogadom el a tolmacskodast, de aztan rajottem,... (2008.07.29. 11:19) out of da game...at least, for a while
  • tulaj: Hat a helyi mokus és egér populacion biztos meg fog latszani még évek mulva is itteni ténykedésem.... (2008.07.28. 14:48) Legyen lapzárta, vagy ne legyen?
  • blogtulaj: látom, a kuttura az megmarad! szüsz moá, bázmeg:-) (2008.07.19. 22:08) Parisienne Walkways
  • tulaj: Igazat mondsz, testvér! Így volt ez, nem másként. (2008.07.19. 22:07) párizsi felvágott

Címkék

ezek a boldog szép napok

2007.12.06. 18:56 Balezzz

Hihetetlenenül szerencsés időszak köszöntött rám.

 

A héten tömbösített órákra járok, délelőtt 3.5 óra 10 perc!! szünettel, majd ebéd után  szintén neki kell vágni a következő 3.5 órás etapnak, szintén 10 perc szünettel közben. Az anyag is csodás, a francia adórendszert tanuljuk éppen, már amit felfogok belőle, mert ugye egyrészt nem annyirán értek a pénzügyi szaknyelvhez, másrészt meg csak testben vagyok ott, az agyam a 2.-dik óra után hibernált állapotra ereszkedik.

Nem elég, hogy emiatt kurván fáradt vagyok, tegnap jött egy újabb meglepi! Este hazaérek, kapcsolnám fel a villanyomat, kis kék szikrázás, majd teljes sötétség.

Elment a szobámból az áram, kiköltözött, mint olyan. Nem találtam egyik konnektorban sem, a lámpáim sem égnek, egyedül csak 1, ami a szomszéd falán van, az biztos más ármakör. Szinte teljes sötétségben töltöttem a tegnap estét, kinn szakadt az eső, elég lehangoló volt, gyorsan meg is ittunk 4 sört. Fél1ig söröztünk Jocóval, majd lefeküdtem aludni,(ami ugyan nagyon fontos lenne, hogy kipihent legyek, mert másképp nem bírnám ezt a szar tömbösítést) hajnali 5:30kor arra kelek, hogy didergek a hidegtől....a kollégiumban megállt a fűtés....no, mondom sebaj, felöltöztem, jobban takaróztam, ippeg visszaaludtam volna, amikor hajnali 6kor elkezdett üvölteni a szomszéd csaj rádiója. Mindig így kel, de kb 20 másodperc után lehalkítja, az nem is zavaró. Ma ellenben nem halkította le.....átdörömböltem, semmi válasz. Átordítottam franciául, szidtam az anyját magyarul..még ezekre sem. A kiszlány annyira precíz volt, hogy elment haza hétvégére, de a rádió ébresztőjét bekapcsolva hagyta, eszem a kicsi szívét....hogy rohadna meg! Ha hétvégén is ébreszteni fog, átrúgom a gipszkartonfalat, és szana-széjjel fogom cincálni a rádióját.

Kurva hangos volt a rádió,én meg felbasztam magam idegileg, így hát ennyit az alvásról. Leültem híradót nézni neten...majd felöltözködtem, utcai ruhába, már majdnem elkéstem az egyetemről, amikor a legutolsó fázisnál, a fogmosásnál csúnyán leköptem magam fogkrémmel véletlenül....no, eszem-faszom megáll! Gyors átöltözés, suliban egész nap hibernáltan ültem, támasztottam a fejem, és bíztam abban, hogy ha hazajövök, szép világos szobába érkezek, mert Jocót megbíztam, aki beszélt is a karbantartó faszival, aki megígérte neki, hogy persze, azonnal megjavítja, mert nem lehet sötétben tanulni. No, nyilván kitaláljátok: nem jött a fószer, sötét van, a laptop mindjárt lemerül, és én is....inkább megyek most aludni, mert alig élek, 6kor úgyis kelek a kibaszott rádió miatt, és nekiállok tanulni a holnap délutáni vizsgára. De aza  szép, hogy még délelőtt is tanulunk olyat, amiből délután vizsgázni fogunk. Értelmes koncepciónak tűnik ez, hogy 5 nap alatt adják le azokat az órákat, amiket 1 félév alatt kéne.

 

Ilyen ez a szelávi:-(

MIndenkinek békés advent, és Mikki barátomnak nagyon boldog névnapot kívánok!!!!!!!! (küldtem smst is, remélem megkaptad!)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immigrant.blog.hu/api/trackback/id/tr856328311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikki 2007.12.07. 22:16:50

Megkaptam! Nagyon örűltem neki! Köszönöm!!!
süti beállítások módosítása